• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

Odpowiadasz na:

Gość portalu: gość  napisał(a): 

> CZY KTOŚ MI MOŻE POMÓC BO CZUJĘ SIĘ JUŻ BEZSILNA...
> 1. Mam rachunek w Alior Bank firmowy gotówkowy: www.aliorbank.pl/pl/wlasna_dzialalnosc/rachunki/rachunek_gotowkowy
> 2. do rachunku mam wydaną kartę Master Card Bussiness
> 3. podczas zakładania konta w oddziale bankier poinformował mnie, że nie ma moż
> liwości zrezygnowania z ubezpieczenia karty i że jest ono obowiązkowe.
> 4. Na stronie Alior Bank jest informacja że ubezpieczenie karty wydanej do moje
> go rachunku obejmuje „nieuprawnione transakcje, rabunek gotówki wypłacone
> j kartą, zwrot kosztów odtworzenia utraconych dokumentów, kluczy, telefonu komó
> rkowego.” Zostałam także o tym poinformowana o tym podczas zakładania rac
> hunku.
> 5. W TPiO, strona 11/13 pozycja 11 w tabeli odniesienie numer 9 jest napisane, 
> że „Opłata nie dotyczy karty debetowej World Business MasterCard. Pakiet 
> nie jest dostępny dla karty debetowej World Business MasterCard.” A ja ni
> e mam karty World Business tylko zwykłą biznesówkę MasterCard.
> 6. Zdarzyła się kradzież z mojego rachunku (nieuprawniona transakcja, kartę mia
> łam cały czas przy sobie). Złożyłam reklamację, zastrzegłam kartę, zamówiłam no
> wą, poinformowałam policję, zawiadomiłam ubezpieczyciela. Wszystko zgodnie z OW
> U i regulaminami banku.
> 7. Dzisiaj (7.12.2012) dostałam informację od ubezpieczyciela że nie mogą mi wy
> płacić odszkodowania ponieważ nie mają podstawy do wypłaty odszkodowania, bo mo
> je ubezpieczenie nie obejmuje karty MC Debit Bussines…
> 8. wciąż czekam na rozpatrzenie reklamacji w banku- na co mają 60 dni roboczych
> ...
> 
> Więc:
> 1. Dlaczego poinformowano mnie że ubezpieczenie jest obowiązkowe i obejmuje tra
> nsakcje o których piszę powyżej, kartą którą posiadam?
> 2. Kto pokryje moją stratę skoro bank kazał mi płacić za ubezpieczenie do karty
> , która według ubezpieczyciela tym ubezpieczeniem nie jest objęta?
> 
> Oczywistym jest, że jeśli ubezpieczyciel podtrzyma swoje stanowisko, żądam od b
> anku pokrycia w całości mojej straty w związku z wprowadzeniem mnie w błąd.
> Nie interesują mnie wyjaśnienia, że to podmiot zewnętrzny, na który nie mają wp
> ływu, bo ubezpieczenie kupiłam i płaciłam w Aliorze i to w Aliorze mi powiedzia
> no to co napisałam powyżej.
> 
> ... Co mam robić? Może ktoś miał taką sytuację?

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się