• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

Odpowiadasz na:

Gość portalu: emisiek  napisał(a): 

> Żaden inny sposób inwestowania nie daje nawet porównywalnych zysków. W
> poprzednich latach, wraz z uruchomieniem kolejnych typów domen mieliśmy kilka
> podobnych sytuacji. Opiszemy je poniżej, w dalszej części artykułu. 
> 
> Co to są adresy internetowe i dlaczego są ważne dla polskich firm? 
> 
> Adres internetowy to nazwa, pod którą możemy umieścić serwis firmowy,
> przykładowo www.polska.pl, www.firma.pl. Adresy w domenie europejskiej mają
> postać  www.polska.eu, www.firma.eu
> 
> Polscy przedsiębiorcy „przesypiają” okres rejestracji ponieważ złoż
> yli nieco
> ponad 3000 wniosków, podczas gdy Niemcy blisko 100 tysięcy, Holendrzy 45
> tysięcy. Nawet Czesi, z obszarem gospodarczym kilkukrotnie mniejszym niż polski
> złożyli już ponad 8 tysięcy wniosków. 
> 
> W skrócie – adres unijny jest potwierdzeniem przynależności do europejski
> ego
> obszaru gospodarczego. Domena europejska jest przez to znacznie bardziej
> prestiżowa niż polska domena narodowa. 
> 
> Posiadając adres europejski polskie firmy będą postrzegane jako znacznie
> poważniejsi partnerzy, klienci i dostawcy. W przyszłości, z postępującą
> integracją gospodarczą adresy narodowe stracą na znaczeniu. 
> 
> Pięć powodów, dla których firma powinna  zarejestrować adres unijny. 
> 
> Adres unijny ma kluczowe znaczenie jeśli firma ma zamiar działać gdziekolwiek
> poza Polską, na terenie Unii lub poza nią. Firmy, które posiadają dobre adresy
> (i polskie i globalne) cieszą się rosnącym zainteresowaniem klientów co najmnie
> j
> z pięciu powodów:
> 
> 1.	Dobry adres przynosi oszczędności na wydatkach marketingowych, klienci łatwo
> go zapamiętują i poszukując produktów lub usług częściej powracają do serwisu
> firmowego. 
> 
> 2.	Okazuje się, że dobry adres wzmacnia markę firmy, jest ona postrzegana jako
> bardziej poważna i godna zaufania. Dobry adres można porównać do działki
> budowlanej lub nieruchomości w centrum miasta. Dobra lokalizacja świadczy o
> zarówno o dobrej kondycji firmy jak i sama stanowi źródło dodatkowych klientów.
>  
> 
> 3.	Z tego samego powodu u potencjalnych klientów wzrasta skłonność do zakupu
> (oraz składania zapytań ofertowych) jeśli firma daje swoim klientom taką możliw
> ość. 
> 
> 4.	Dobry adres stanowi darmowe źródło klientów. Badania wskazują, że wielu ludz
> i
> poszukując produktu, usługi lub informacji wpisuje adres bezpośrednio „z 
> ręki”.
> Z tego powodu popularne słowa związane z branżą (produktem, usługą) mają
> olbrzymią przewagę nad innymi. Dla przykładu adres www.bank.eu wygląda znacznie
> lepiej, niż www.swissverein.eu, pomimo, iż obie firmy świadczą usługi bankowe. 
> 
> 5.	Dobry adres jest jak dobra marka – daje natychmiastową rozpoznawalność
> ,
> zaufanie, preferencje przy wyborze i opromienia firmę nieuchwytną aurą
> wyróżnienia rynkowego.  
>  cdn

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się