• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

Odpowiadasz na:

Gość portalu: oli  napisał(a): 

> OKRES próbny?? pierwsze słyszę, a pracuję w tej firmie kilka lat. 
> Jeśli Ci wstyd spojrzeć w oczy klientom, top znak, że TY ICH OKŁAMAŁAŚ. To nie 
> zganiaj na firmę, tylko się tak nie zachowuj. Ja zacząłem pracę w firmie, bo je
> stem zadowolonym klientem i sam sobie w oczy spojrzeć mogę. Więc idz lepiej pra
> cować do supermarketu na kasę, jak Ci OVB nie pasuje.wyjazdy na szkolenia np. d
> o hotelu są finansowane przez ludzi, którzy organizacją szkoleń się zajmują, a 
> nie z pieniędzy klientów (bp np. jak wytłumaczysz, że klient zapłacił za OC sam
> ochodu taniej , niż gdziekolwiek indziej i w razie wypadku dostał odszkodowanie
>  - idąc Twoim tokiem myślenia: po pierwsze "kasę zabraną klientowi" spożytkował
>  pracownik OVB, po drugie towarzystwo ubezpieczeniowe, a po trzecie poszło jesz
> cze na spa dla pracowników.....-to w takim razie super firma, a nie powód do na
> rzekań...bo tak wynika z Twojej wypowiedzi)
> HOTEL piszemy przez "H" !!!!!

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się