• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

Odpowiadasz na:

Gość portalu: były pracownik   napisał(a): 

> Nie wiem na czym w Twoim przypadku Beato polega problem: czy nic nie zamawiałaś
> , a dostałaś fakturę i jesteś nią zaskoczona, a tylko nie pamiętasz czy padło "
> tak" w rozmowie, czy też zamawiałaś coś innego niż okazało się po realizacji , 
> czy z realizacją jest problem, a płacic każą, czy tak które padło nie dotyczyło
>  zgody na zamówienie itp.
> Generalnie jeśli sprawa nosi znamiona oszustwa to trzeba to zgłosić na policję,
>  oni sobie o tasmy poproszą pkt.pl i je sobie sami przesłuchają i nigdzie nie b
> ędzie trzeba  jeżdzić. 
> Nic nierobienie nie jest dobre, bo sprawa jest niezamknięta, za kilka lat dokum
> enty się pogubią, sprawa pójdzie w zapomnienie, ale komuś coś się przypomni, że
>  jest dług, a taśmy zniszczone, bo nikt ich trzymać nie będzie w nieskończoność
>  i wtedy to już na pewno niczego się nie ustali.  Jedyne co jest dobre to niepł
> acenie do czasu całkowitego wyjasnienia sprawy. 
> Nie wiem od kiedy zaczyna się nękanie, ale z pewnością nie mozna bombardować dł
> uznika dowolną ilością telefonów, SMS'ów i innych tego typu w nieskończoność.  

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się