• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

Odpowiadasz na:

Gość portalu: pracownik pkt  napisał(a): 

> Daj reklamacje jeśli coś jest nie tak, a jeśli nie płacisz to później masz wind
> ykacje sądową. I nie jest to prawdą, że pkt tego nie robi, a właśnie, że robi. 
> Tak dla ciekawości: Styczeń zmiana nazwy pkt.pl na Adwizo (lub podobnie). Rok 2
> 012 to ostatnie zapisy do książki, później już tylko internet. Zmiana systemu f
> irmowego dla Telemarketingu - 4x więcej telefonów do firm. Czasami zastanów się
>  czy łatwo jest tej osobie dzwoniącej do Ciebie, słyszącej obelgi, a mającej na
>  celu tylko wykonać poprawnie swoją pracę bo też ma rodzinę, mieszkanie i wydat
> ki. Nie można oceniać przez pryzmat, lepiej podejść indywidualnie, rozmawia Ci 
> się źle - podziękuj i się rozłącz, 15sek na rozmowę i już wiesz czy chce Ci się
>  gadać. Pozdrawiam i wielu sukcesów życzę w 2012.

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się