• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

Odpowiadasz na:

gin11  napisał: 

> Obrońcy tej modernizacji powinni zastanowić się 5 minut przed tym 
> jak piszą pochwalne teksty na temat projektu i robót.
> Po pierwsze modernizacja ta dotyczy drogi międzynarodowej 2 i winna 
> uwzględniać ten fakt. To nie jest modernizacja drogi powiatowej. 
> Celem wykonywania dróg międzynarodowych ma być duża przepustowość, a 
> nie ograniczanie prędkości.
> Po drugie autostrady na odcinku obwodnica Mińska Siedlce nie 
> doczekamy się wcześniej niż wyremontowana droga się zużyje. Droga ta 
> będzie droga podstawową przez kilkanaście lub kilkadziesiąt lat 
> (jeśli autostrada będzie płatna).
> Po trzecie ruch ciągle rośnie i myślenie o tym fakcie winno 
> obowiązywać Dyrekcję od Dróg i projektantów.
> Po czwarte już za czasów Gierka przygotowano tą drogę do drogi 
> szybkiego ruchu (odsunięte drzewa, własność itp. Dziś to zostało 
> zwyczajnie zaprzepaszczone. Dlaczego za Gierka przewidywano i dbano 
> o przepustowość, a dziś się to niszczy, ja nie potrafię odpowiedzieć.
> Po piąte przy następnej modernizacji w związku ze zwężeniem dróg nie 
> będzie 3-go pasa, który ułatwił obecną modernizację. Następna też 
> będzie, o czym drogowcy zapomnieli.
> Po szóste zmniejszanie szybkości zawsze powoduje zwiększenie ilości 
> samochodów na drodze czyli korki. 
> Po siódme droga obecna nie ma w wielu miejscach żadnej alternatywy 
> np na zepsuty samochód, na wypadek. Dotychczas to funkcjonowało, 
> teraz totalny wielogodzinny korek. Postoicie, zrozumiecie. To cecha 
> charakterystyczna np dla 50 ("obwodnicy" południowej Warszawy 
> zmodernizowanej podobnie idiotycznie jak 2). 
> Po ósme brak koordynacji dotyczącej wytycznych dla drogi. Droga 
> Siedlce Terespol jest inaczej projektowana niż niż Siedlce - Mińsk. 
> Np na odcinku do Terespola są odcinki (za krótkie) do wyprzedzania 
> czyli 2-1. Później ich nie ma. Niech mi ktoś wyjaśni dlaczego? Moim 
> zdaniem twórczość autorów przez nikogo nie koordynowana. 
> Po dziewiąte. Dodatkowo ograniczono dostęp do stacji benzynowych. I 
> jednocześnie nie wykonano bezkolizyjnych wyjazdów ze stacji.
> Po dziesiąte, rondo na takiej drodze to idiotyzm a rondo w Iganiach 
> jest zwyczajnie gorsze niż porządny długi pas wjazdowy. Lewoskręt 
> tam jest właściwie mało potrzebny i jako taki nie musi być 
> specjalnie rozwiązywany.
> Po jedenaste spada szybkość przejazdu przez Polskę, bo oczywiście 
> nikt nie przyspieszy ruchu w wyniku modernizacji tylko ją spowolni. 
> Skutki dla ruchu, biznesu itp łatwo sobie wyobrazić. Bezpieczeństwo 
> to nie jedyny problem polskich dróg. Są jeszcze inne czynniki, które 
> warto uwzględniać. Zresztą im wolniejsza jazda tym dłuższa jazda 
> (zmęczenie), tym więcej samochodów na drodze. A te dwa czynniki 
> powodują ogromną ilość wypadków. A kierowcy na 2 to często kierowcy 
> długodystansowi.
> Po dwunaste zima i warunki zimowe (to Polska i polskie utrzymanie 
> dróg). Uruchomcie wyobraźnię dotyczącą rowów. I dachowań w tych 
> rowach, nawet przy małej prędkości.
> Itd

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się