• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

Odpowiadasz na:

ito25ms  napisał: 

> gin11 napisał: 
> 
> > Obrońcy tej modernizacji powinni zastanowić się 5 minut przed tym 
> > jak piszą pochwalne teksty na temat projektu i robót.
> > Po pierwsze modernizacja ta dotyczy drogi międzynarodowej 2 i 
> winna 
> > uwzględniać ten fakt. To nie jest modernizacja drogi powiatowej. 
> > Celem wykonywania dróg międzynarodowych ma być duża przepustowość, 
> a 
> > nie ograniczanie prędkości.
> > Po drugie autostrady na odcinku obwodnica Mińska Siedlce nie 
> > doczekamy się wcześniej niż wyremontowana droga się zużyje. Droga 
> ta 
> > będzie droga podstawową przez kilkanaście lub kilkadziesiąt lat 
> > (jeśli autostrada będzie płatna).
> > Po trzecie ruch ciągle rośnie i myślenie o tym fakcie winno 
> > obowiązywać Dyrekcję od Dróg i projektantów.
> 
> Mogę się zgodzić co do jednego, rzeczywiście modernizacja odcinka 
> Mińsk-Siedlce oraz planowana modernizacja Zakręt-Mińsk (mapy na 
> stronie gdaki) zakłada spadek nateżenia ruchu na skutek wybudowania 
> A2, którą jeszcze do Siedlec przez długi czas nie dojedziemy. Z 
> drugiej strony obecne - duże natężenie ruchu nie może 
> usprawiedliwiać zaniechania budowy urządzeń, które mają zapewnić 
> bezpieczny ruch lokalny (chodniki, azyle dla pieszych itd.). Warto 
> tylko aby gdaka pamiętała np. o znakach zakazu ruchu rowerów tam 
> gdzie te chodniki powstały.      

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się