• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

Odpowiadasz na:

gin11  napisał: 

> Drogi z zasady są po to aby ruch był spowolniony ;)))). Szczególnie 
> dotyczyć to powinno dróg krajowych tranzytowych. Dlatego zgodnie z 
> wybitną myślą przedmówcy proponuję na całej drodze Terespol-Warszawa 
> zastosowanie spowalniaczy, tak mniej wiecej co 0,5 km. Będzie 
> bezpiecznie. Druga alternatywna wersja to rondo co 0,5 km. Proponuję 
> zjazdy na posesję przy pomocy ronda. Drogowcy i ich miłośnicy na tym 
> forum zapomnieli, że droga dwupasmowa jest bezpieczniejsza od 
> jednopasmowej. Zapomniano w ogóle o rozwiązaniu takim jak pasy 
> zjazdowe (wjazdowe). A miejsce na to rozwiązanie jest. Przy szybkim 
> ruchu (a taki tu jest i będzie) pasy zjazdowe i wjazdowe znacznie 
> poprawiają bezpieczeństwo. O wiaduktach na kluczowych skrzyżowaniach 
> też należałoby pomyśleć. Zamiast wydawać mnóstwo pieniędzy na 
> spowalnianie dróg lepiej byłoby gdyby zrobiono połowę, ale docelowo 
> i porządnie. Półśrodki na które wydaje się mnóstwo pieniędzy nie 
> mają zwyczajnie sensu. Za Mińskiem Mazowieckim zrobiono np wiadukt i 
> przejazd 50-tką jest bezkolizyjny. Za to na dwójce wykonano rondo 
> mając do wyboru inną alternatywę, dojazdy bezkolizyjne (wiadukt 
> przecież jest). Po co blokować przejazd na dwójce nie jestem w 
> stanie pojąć. Chyba po to aby było ciągle miejsce na korki, które na 
> 50-tce zlikwidowano. A pomysł z barierkami na obwodnicy Siedlec to 
> twórczość szczególna. Pozostawię to jak i kilka innych pomysłów bez 
> komentarza. Podsumowując moje wrażenia, wydano mnóstwo pieniędzy na 
> modernizacje, które nie poprawiają ruchu. A następna inwestycja na 2-
> ce w obszarze Siedlec dobrze jak za 20 lat. I tym wielce radosnym 
> podsumowaniem kończę.

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się