• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

Odpowiadasz na:

falszywy_klamca  napisał: 

> > Sporo jeżdżę po Polsce i widzę że jednak
> > remonty można robić i szybciej i sprawniej
> 
> I tak uważam, że ten remont nie trwa tak długo. Wiesz, inaczej jest jak jeździs
> z
> często tym odcinkiem, a inaczej jak innym remontem pojedziesz raz na jakiś czas
> i widzisz od razu postępy. Może w tym tkwi problem?
> 
> > Nawet w czasie remontu 1,5 godziny
> > było wystarczające żeby bez problemu
> > dojechać do pracy. Teraz jak się trafią
> > trzy Tiry za traktorem to tylko łamanie
> > przepisów pozostaje...
> > ale na środu mozna trafić na wysepkę...
> To, że trafisz na wysepkę gdy łamiesz przepisy, to wybacz, ale już Twój problem
> .
> U nas jest taka mentalność, że niby nie wolno przekraczać ciągłej, ale jednak
> się ją przekracza "gdy trzeba". Sorry, ale albo jedziesz przepisowo, albo nie.
> Chciałbym też zauważyć, że traktor nie jedzie z Siedlec do Warszawy, chciałbym
> też zauważyć, że u nas TIRy jadą gdzie mogą 90 km/h, Tobie nie wolno więcej. W
> czym problem? Narzekasz bo masz problem łamać przepisy? Złodziej też narzeka, ż
> e
> zamontowali lepsze zamki i ma problem... .
> 
> > Nie, 7 kilommetrów rocznie to bardzo wolno.
> > Wolno i zapewne jak na innych odcinkach,
> > wyjątkowo drogo.
> Budowa trwa zawsze mniej więcej tyle czasu. Zobaczymy jak będzie wyglądać jej
> realizacja, aczkolwiek wg. mnie najważniejsze, że się już zaczęła.
> 
> > z czego się cieszyć? że wschodnia Polska
> > to nadal Polska nawet nie C tylko D?
> Z tego, że jej budowa ruszyła. Czy to nie jest wystarczający powód?
> Euro 2012 które będziemy organizować nie było korzystne dla Siedlec, bo
> priorytet mają drogi łączące Polskę z Ukrainą. Siedlce to nie po drodze, dlateg
> o
> ja osobiście sądziłem, że wszelkie drogowe inwestycje będą w ogóle wstrzymane. 
> a
> jednak coś się dzieje :)
> 
> > Mam nadzieję że będę pracował dłużej niż 6 lat :-)
> > Kwestia wysokości opłaty i sposobu
> > jej poboru.
> > Nie bardzo sobie wyobrażam jak na 20
> > kilometrowym odcinku mogą być 3 punkty
> > poboru opłat (takie są plany).
> > Równie szybko, i taniej, będzie
> > pojechać przez Mińsk.
> Ale narzekać zdążysz za 6 lat. Musisz zaczynac już teraz? Odpuść sobie i daj
> 6-letni oddech.
> 
> > A to powierdza moją teorię że robi się aby robić :-)
> > Mniej ludzie psioczyli na koleiny i dziury
> > niż na to co jest teraz.
> Moim zdaniem ludziom nie dogodzisz. Wtedy na dziury i koleiny też psioczyli
> ciągle. Ludzie znajdą sobie powód do psioczenia.
> 
> > Wytłumacz jaśniej bo nie rozumiem.
> > Jeśli terez jest płaski to osuwania nie ma.
> > Jeśli jest skarpa to się osuwa, IMO :-)
> Jeżeli teren jest płaski to ziemia osuwa się na pola, tym samym stabilizacja
> nawierzchni się pogarsza. Wykopanie rowu i jego umocnienie zapobiega temu zjawi
> sku.
> 
> > > Czy to takie trudne do zrozumienia,
> > > że nie stać nas na duże inwestycje?
> > Nie stać nas na partolenie
> > za to stać nas na mniejsze.
> 
> chodzi o to, że wiadomo, że najlepiej byłoby wybudować DK2 z dwoma pasami,
> obwodnica każdej wsi, a w razie czego jakąś wieś wyludnić, itd. Obok wybudować
> autostradę 3-pasmową, zadaszoną, oświetloną 24 h/dobę z podgrzewaną
> nawierzchnią. Wszystko się da, jak sfinansujesz takie inwestycje na terenie
> całego kraju, to naród będzie Ci wdzięczny.
> 
> > Bo wydaliśmy pieniądze to na rondo, to na wysepkę,
> > to na inne "udogodnienia"
> Nie wiem czy wiesz o jakich kwotach mówisz. Wybudowanie estakady, a raczej dwóc
> h
> to koszt zdecydowanie przekraczający wybudowanie ronda i wszystkich wysepek na
> kilkukrotnie dłuższym odcinku. Nie te pieniądze, nie tak skala. To nie jest tak
> ,
> że za pieniądze z wysepek można było wybudować estakady.
> 
> > A nie jest potrzebna?
> > Nie uważasz że dopiero to może
> > poprawić bezpieczeństwo na drogach w takich miejscowościach?
> > Cały tranzyt idzie bokiem, we wsi tylko
> > ruch lokalny...
> skąd weźmiesz na to pieniądze, pomyśl ile czasu będą trwały rozmowy z
> mieszkańcami, wykupowanie gruntów, itd. To jest nierealne. Droga omijająca te
> miejscowości będzie - A2. Po co robić kolejną obwodnicę?
> 
> > No tak. I żadnej inteligencji.
> > To jeszcze i progi zwalniające...
> > A nie, nie stać nas już na to...
> nie bardzo rozumiem o co ci chodzi. Do mijanek potrzeba projektu i farby. Po co
> Ci progi zwalniające?
> 
> > > Wczuj się w sytuację takiego mieszkańca.
> > Wczuj się w sytuację kierowcy
> >
> > > chciałbyś mieć wjazd na pole jaki
> > > miałeś.
> > Chciałbyś mieć drogę nie gorszą niż miałeś.
> >
> > > <cut> ale gdzie? Na czyimś polu, tak?
> > A w sytuację właściciela komisu przy
> > Ostrobramskiej/Grochowskiej nie wczuli się.
> > Estakady i rondo na jego ziemi budują
> 
> Mozna coś poprawiać, ale nie czyimś kosztem. Inaczej byś mówił, jakbyś był tym
> rolnikiem. Dlaczego jesteś takim egoistą i nie liczysz się z jego zdaniem?
> Poza tym, rolnik wcześniej miał zjazd na pole, więc teraz też ma. Wtedy i teraz
> sa na drodze traktory.
> Pytam jeszcze raz: gdzie zrobisz drogę dojazdową? Na czyimś polu? A masz do
> niego prawa? Jako urzędnik w GDDKiA masz prawo zrobić komuś na polu drogę?
> Odpowiedz mi.
> 
> Sytuacja komisu na Ostrobramskiej jest mi słabo znana, aczkolwiek chodziło o to
> ,
> że pan z komisu chciał dużo za dużej kwoty za swoją działkę.
> 
> > A czy ja domagałem się poprawy nawierzchni?
> Ja się domagałem, bo koleiny i dziury to był horror, m.in. taki, że spowodował
> słynny wypadek policjantów.
> 
> > Niezadowolony jestem bo nie ma obwodnicy
> > Igań, Broszkowa, Kałuszyna, Mińska...
> > To byłaby poprawa bezpieczeństwa
> > dla mieszkańców tych miejscowości.
> A w domu masz marmurową łazienkę. To dopiero byłby luksus. Ale nie masz jej, bo
> nie masz kasy.
> 
> Polecam Ci przestudiowanie cen za km drogi, estakady i innych drogowych
> inwestycji i porównanie tego z kotami jakie ma GDDKiA, oraz gminy.

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się