• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

Odpowiadasz na:

wredzioch  napisał: 

> pol_lop  napisał: 
> 
> > b.dobrym. Ale uwierz mi, że szerokie jednopasmowe drogi pozwalają 
> > jeździć szybko, nawet przez wioseczki i poznałem je jeżdżąc trochę 
> > poza Polską. Napisałbym gdzie, ale gdybym to zrobił niewątpliwie 
> 
> Ja nie bronię wcale obecnej DK2 też wolałbym najlepiej 2 pasmową szybkiego ruch
> u ale powiedz czy poza Polską na szerokich jednopasmowych drogach takich jaką b
> yła DK też jeżdżą na 4tego? Własnie jazdy na 3 i 4 teraz nie zauwazyłem i to uw
> ażam za plus.
> Co do lewoskrętów których w stanie poprzednim nie było - nie raz byłem świadkie
> m jak ktoś o mało nie wjechał w du*** takiemu skręcającemu w lewo bo myślał że 
> on wyprzedza. Znajomi widzieli nawet takie wypadki.
> 
> > W głównej mierze chodziło mi o zwrócenie uwagi na sposób przebudowy 
> > DK2 – powiedz mi, dlaczego położono nacisk na zmniejszenie średniej
>  
> > prędkości na tej trasie i generalnie zwężono większość odcinków, a 
> > nie zastosowano innej koncepcji?  Dlaczego w miejscu albo obok rowów 
> 
> Jak niżej napisano pewnie ze względu na przyszłą autostradę.
> 
> > kolumnach pojazdów). Dlaczego lewoskręty w miejscu w swojej 
> > początkowej części mają powierzchnię wyłączoną z ruchu (wszędzie z 
> > resztą jest ten problem), która powoduje, że chcąc zjechać do 
> > lewoskrętu za częścią wyłączoną z ruchu (często mającą większą 
> 
> Tego to nie wiem :)
> 
> > długości. Powiedz mi jeszcze dlaczego zrezygnowano z rozwiązania 
> > jakim jest trzeci pas do wyprzedzania – wymienny dla obu kierunków;
>  
> > to też często stosowane rozwiązanie w jednym z krajów europejskich. 
> 
> Widocznie jesteśmy na to za głupi czyt. lubimy łamać przepisy skutki wyprzedzan
> ia na takim pasie można sobie wyobrazić
> 
> > Chodzi o to, że płacę ciężko zarobione pieniądze na benzynę, a w jej 
> > cenie musze jeszcze opłacić: akcyzę, VAT i opłatę paliwową, które w 
> > sumie stanowią 55-60 proc. ceny paliwa. OK… podatki są pewne jak 
> > śmierć (choć pośrednie zależą od uznaniowości rządzących, a ich 
> > widełki od Komisji Europejskiej) więc płacić je trzeba, ale dlaczego 
> > na miłość boską ta kasa jest wydawana bez uchwycenia dalszej 
> 
> Tego też nie wiem ale zgodze się że silnych głów do zarządzania i planowania to
>  nie mamy i faktycznie liczy się dziś i aby przetrwać na stołku.

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się