Gość portalu: a napisał(a): > > Tunel ma przebiegać prze CAŁY oscinek ursynowski > > > > na długości 2,6 km. > > > > Wlot - za Geant'em > > > > Wylot - za Skarpą Warszawską. > > > > > > Jakie jest źródło tych informacji? Potrafisz podać? > > > > <a href="www.ursynow.waw.pl/informacje/prezentacja.php"> > > > Ja wiem, że zwolennicy autostrady muszą kłamać, bo nie ma uczciwego sposobu, > żeby przeforsować taki idiotyzm, ale nie podkładajcie się tak żałośnie, bo mam > dyskomfort kopiąc leżącego. > Na podanej stronie nie ma żadnych planów, tam jest tylko, cytuję: "wstępny etap > koncepcji programowej budowy". To po pierwsze. > Po drugie, nawet ten "wstępny etam koncepcji" nie mówi w żadnym punkcie o tunel > u > 2,6km. > Po trzecie, "wstępny etap koncepcji" mówi, że tunel może być "dłuższy lub > krótszy". A jaki będzie (o ile w ogóle będzie)? > Po czwarte, "wstępny etap koncepcji" nie wspomina nic o węźle na Rosoła. > Dlaczego? Dlaczego pisała o nim wybiórcza, jeśli we "wstępnym etapie koncepcji" > nic na ten temat nie ma? > > >Spaliny z tunelu będą wywiewany przez wentylatornie (takie jak przy metrze > ). > >Wentylatornie te będą wyposażone w filtry eliminujące najbardziej szkodliw > e > >substancje. I nie będą to wentylatory jak w tunelu na wisłostradzie. > > No prosiłam, żebyś się nie podkładała. > W którym miejscu podanego przez ciebie "wstępnego etapu koncepcji" jest mowa o > filtrach? W którym miejscu jest mowa o wentylatorniach? > Chętnie za to wskażę ci miejsce, w którym jest mowa po prostu o... wentylatorac > h. > > Obrońcy autostrady, znajdźcie sobie kogoś z IQ>100, bo inaczej nie dacie ra > dy w > walce na argumenty. Choć smutna prawda jest taka, że gdy w grę wchodzą duże > pieniądze, to argumentacja nie ma najmniejszego znaczenia.