tarantula01 napisał: > Gość portalu: a napisał(a): > > > > Tunel ma przebiegać prze CAŁY oscinek ursynowski > > > > > na długości 2,6 km. > > > > > Wlot - za Geant'em > > > > > Wylot - za Skarpą Warszawską. > > > > > > > > Jakie jest źródło tych informacji? Potrafisz podać? > > > > > > www.ursynow.waw.pl/informacje/prezentacja.php > > > > > > Ja wiem, że zwolennicy autostrady muszą kłamać, bo nie ma uczciwego sposo > bu, > > żeby przeforsować taki idiotyzm, ale nie podkładajcie się tak żałośnie, b > o mam > > dyskomfort kopiąc leżącego. > > Na podanej stronie nie ma żadnych planów, tam jest tylko, cytuję: "wstępn > y > etap > > koncepcji programowej budowy". To po pierwsze. > > Po drugie, nawet ten "wstępny etam koncepcji" nie mówi w żadnym punkcie o > > tunel > > u > > 2,6km. > > Gdybyś miał, również jak to od nas wymagasz IQ>100, to być wziął dowolny pl > an > Warszawy i przyłożył linijkę do ul. Płaskowickiej - na odcinku Od Pileckiego do > > Rosoła jest owe 2,6 km. Tunel będzie więc miał co najmniej tyle (vide: wjazd na > > tyłach Geant). > > > Po trzecie, "wstępny etap koncepcji" mówi, że tunel może być "dłuższy lub > > krótszy". A jaki będzie (o ile w ogóle będzie)? > > Ale nie może być krótszy niż 2,6 km (inaczej Pileckiego lub Rosoła szlag trafi) > > > Po czwarte, "wstępny etap koncepcji" nie wspomina nic o węźle na Rosoła. > > Dlaczego? Dlaczego pisała o nim wybiórcza, jeśli we "wstępnym etapie > koncepcji" > > nic na ten temat nie ma? > > > > >Spaliny z tunelu będą wywiewany przez wentylatornie (takie jak przy > metrze > > ). > > >Wentylatornie te będą wyposażone w filtry eliminujące najbardziej sz > kodliw > > e > > >substancje. I nie będą to wentylatory jak w tunelu na wisłostradzie. > > > > > > No prosiłam, żebyś się nie podkładała. > > W którym miejscu podanego przez ciebie "wstępnego etapu koncepcji" jest m > owa o > > filtrach? W którym miejscu jest mowa o wentylatorniach? > > Chętnie za to wskażę ci miejsce, w którym jest mowa po prostu o... > wentylatorach. > > Już szukam najnowszych przepisów o ochronie środowiska i wymogach przy budowie > tuneli znacznej długości. > > > > > Obrońcy autostrady, znajdźcie sobie kogoś z IQ>100, bo inaczej nie da > cie ra > > dy w > > walce na argumenty. Choć smutna prawda jest taka, że gdy w grę wchodzą du > że > > pieniądze, to argumentacja nie ma najmniejszego znaczenia. > >