• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

Odpowiadasz na:

tarantula01  napisał: 

> nel11  napisała: 
> 
> > tarantula01  napisał: 
> > 
> > > kf11  napisał: 
> > > 
> > > > BZDURA
> > > > Rozsądnie to by było rozbudować transport publiczny, wybudowa
> ć za t
> > e 
> > > pieniądze 
> > > > więcej linii metra.
> > > 
> > > 
> > > Ale póki co to GDDKiA jest od budowy dróg i autostrad, a nie metra.
>  Jak 
> > zacznie
> > >  
> > > istnieć GDBLM (Generalna Dyrekcja Budowy Linii Metra), która będzie
>  wykła
> > dać 
> > > pieniądze na metro w miastach w Polsce, to może.
> > > Na przykładzie tego postu widać jak głęboko zakorzenione jest myśle
> nie: 
> > > Pieniądze budżetu państwa i samorządów to jedno i to samo. Za PRL t
> ak był
> > o - 
> > tu
> > >  
> > > się wzięło, tam dało, a i tak wszystkim było mało! W III RP samorzą
> d 
> > > uniezależnia się coraz bardziej od państwa.
> > 
> > To niech samorząd pomysli! Dlaczego komunikacja miejska traktowana jest j
> ak 
> > uboga krewna. W cywilizowanych miastach, na które zwolennicy autostrady w
>  
> > Warszawie tak ochoczo się powołują, istnieją wręcz zakazy poruszania się 
> > samochodem w centrach, a ruch samochodowy otacza miasto pierścieniowo z 
> > licznymi drogami zjazdowymi i dojazdowymi, natomiast ciężki ruch ciężarow
> y 
> > odbywa się zewnętrzną obwodnicą (NIE W MIEŚCIE!), z której mozna w 
> odpowiednim 
> > miejscu zjechać, żeby dowieżć towar bądź pojechać dalej za miasto.
> 
> 
> Zajrzyj na forum komunikacja i poczytaj wątki o uprzywilejowaniu KM w Warszawie
> .

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się