• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

Odpowiadasz na:

vampi_r  napisał: 

> Gość portalu: M.J.  napisał(a): 
> 
> > Hejka...
> > 
> > tarantula01 napisał: 
> > 
> > > [...]
> > > Pewnie zatem zaaferowany tymi liczbami niedosłyszałeś już, że to pr
> ognoza
> > > na 25 lat naprzód. I nie ma odpowiedzi o liczbę 1000 (3300 i 1700).
> > 
> > To teraz tam będzie pusto?
> 
> Pusto nie, ale ruch będzie o około połowę mniejszy.
> Przy czym zaznaczam - od wielu lat mieszkam przy Al.Niepodległości (aczkolwiek 
> mam garsonierę przy Górczewskiej, w której też mieszkam). Ruch w Al. Niepodległ
> ości jest rzędu 50 tys. pojazdów na dobę (dane za rok 2004). Mieszkam przy skrz
> yżowaniu Woronicza, a więc około 5 h na dobę mam pod oknem korek.
> Do Niepodległosci mam około 60 metrów.
> I gwarantuję Ci, że gdyby ktoś zaproponował mieszkańcom Wierzbna schowanie tej 
> ulicy w tunelu wraz z poszerzeniem do 2 x 3 i zwiększenie ruchu o 100% (wraz z 
> tranzytem tir), to wszyscy na rękach by go nosili.
> 
> > A co do 1000 - wynika to z tego, że te 10'000 pojedzie w całości S7 (po c
> o 
> > jechać drogą ze światłami) a z tych pozostałych 1700 powiedzmy połowa (na
> wet 
> > podałem mniej niż połowę bo 700), również wybierze trasę dłuższą ale za t
> o 
> > ekspresową.
> 
> Po co jechać drogą ze światłami? - Bo jest krótsza o połowę.
> Zwłaszcza poza godzinami szczytu lub w nocy taki skrót byłby bardzo wielką poku
> są.
> 
> > Nawet jak będzie "wiało" w moją stronę?
> 
> Jak będzie wiało w Twoją stronę, to bardziej da ci się we znaki smród z kolizyj
> nej ulicy (samochody najwięcej spalają podczas ruszania i hamowania na światłac
> h), niż z bezkolizyjnej bez tunelu, nawet gdyby miała przenosić sporo większy r
> uch.
> 
> > Co więcej, znowu napiszę, że chciałbym, żeby OT była 2x2...
> 
> Zapamietamy to. Jak niedajboże Chomiczówce coś się uda (hehe), to zrobimy ci na
> wet 2 x 3 i włączymy w ciąg NS - TMP. Tak byś miał wygodnie pojechac na Tarchom
> in lub Okęcie. 
> Wiesz - lubimy Cię, więc dla Ciebie zrobimy coś ekstra.
> 
> > 
> > A teraz jeszcze jedno przemyślenie (tak, żeby Ci trochę zburzyć wypracowa
> ny 
> > sukces ;)... Napisz mi proszę, co sądzisz o spalinach, które muszą być 
> > odprowadzane z tunelu. Zostaną zastosowane filtry? A wlot i wylot tunelu?
>  Wylot
> >  
> > w okolicach lotniska będzie akurat doskonale zatruwał osiedla przy OT (je
> żeli 
> > założymy, że wiatry w tej okolicy wieją od Kampinosu w stronę Centrum).
> 
> Nie buduje się tak długich tuneli bez odpowiedniego systemu odprowadzania i fil
> trowania spalin. Jak będzie wyglądał ten system? - na razie nie mozna nic powie
> dzieć, póki nie zostanie wybrany wariant trasy i wykonany projekt budowalny.
> Tu masz opisane jak to paluje się zrobić w tunelu pod Ursynowem:
> forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=23704&w=18910040&a=18910164
> > Napisałeś wcześniej o ekspertyzach, że S7 bez tunelu to zanieczyszczenia 
> > ("smród") przekraczające(y) normy. Czy to nie wystarczy?
> 
> Nie. 
> Al.Niepodległosci emituje większe zanieczyszczenia i halas, niż ekspresówka w s
> amym tylko przekopie.
> Unicestwienie halasu to pikuś. Dobre ekrany dźwiękochłonne obsadzone zielenią i
>  po sprawie. Gorzej ze spalinami. Tu dobrej metody nie ma. Ale skoro spalin będ
> zie mniej, niż jest obecnie w Al.Niepodległosci...
> Dopuszczalna norma hałasu to 60 dB w dzień i 50 dB w nocy.
> Ja mieszkając przy Niepodległosci nieekranowanej i w odległosci 60 metrów, mam 
> te normy spełnione. Myślę, ze jeśli chodzi o Bemowo, to normy hałasu byłyby nie
> spełnione tylko w kilku miejscach (np. przy Widawskiej).
> Co do smrodu - jeszcze żyję i czuję się świetnie. Poza tym niezbudowanie tras l
> ub zbudowanie ich w wariantach nieprzejmujacych dostatecznie ruchu z ulic miejs
> kich spowoduje, że w CAŁEJ Warszawie przekroczone będą (już są) normy pyłu zawi
> eszonego PM10. U Ciebie też.
> 
> > I narzucające się bardzo pytanie: jeżeli trasa przez Bemowo musi iść w tu
> nelu, 
> > bo zbyt "smrodzi", to czemu trasa w pobliżu Chomiczówki już tak 
> > bardzo "smrodzić" (tamtej okolicy) nie będzie?
> 
> ... Smrodzić będzie. Ale z każdym rokiem coraz mniej.
> Szczerze?
> Przed kupnem mieszkania na Ulrychowie zastanawiałem się nad inwestycjami przy u
> l. Essej, Bogusławskiego lub Księżycowej. Tam teraz mieszka cały zarząd SChPD.
> Gdybym kupił tam mieszkanie, to też nie byłbym zadowolony z planowanego sąsiedz
> twa, ale...
> największe pretensje miałbym do siebie, że nie sprawdziłem planów. A jeśli bym 
> sprawdził i mimo to kupił mieszkanie, to waliłbym głową w ścianę (że taki durny
>  byłem).
> Ale nigdy bym nie podsuwał trasy komu innemu pod okna (w dodatku w zupełnie bez
> sensownym wariancie wygiętego C) wykorzystujac pozycję silniejszego i posługuja
> c się zwykłym populizmem.
> Po prostu próbowałbym dokonac takiej korekty trasy, by sobie poprawić, a innemu
>  nie zaszkodzić. I takie też rozwiązania proponowaliśmy SChPD, ale oni woleli i
> ść na udry, więzać się z Cesarską, Zielonymi, a teraz z neofaszystami i iść wg 
> zasady "wszystko albo nic".
> A gdyby się nic nie dało zrobić, to po zbudowaniu tras po prostu mieszkałbym w 
> warunkach nieco lepszych, niż mam obecnie przy Al.Niepodległości, w warunkach l
> epszych, niż większość warszawiaków.
> 
> Zastanawialiśmy się co zrobić, by ludzie tam nie ucierpieli.
> Są sposoby, by w miejscu powstania węzła TMP z S-7 nie było aż takiego hałasu.
> To przykrycie trasy wysokimi ekranami, zagiętymi aż nad większą częśc jezdni. D
> o tego odpowiednio dobrane pnącza i obsadzenie trasy wyższą roślinnością.
> Trzeba też wybrac wariant najkorzystniejszy. Wg nas to 2B. A więc odsuniecie wę
> zła z Maczka na środek lotniska oraz S-7 w przekopie, TMP po poziomie terenu, a
>  łacznik TMP z S-7 na poziomie +1. Ten łącznik może najbardziej hałasować. Możn
> aby go puścić w tubie z plexi. 
> Zobaczymy co wymyśli DHV dla tego węzła. Jakby co, to będziemy próbowali ingero
> wac w lepsze zabezpieczenia.
> 
> Poza tym bez przesady - tego typu trasy buduje się na całym cywilizowanym świec
> ie. Masz satelite google? To zobacz jak wyglądają obwodnice w dużych europejski
> ch miastach.
> Tu masz przykład z Londynu:
> usenet.gazeta.pl/usenet/0,47943.html?group=pl.regionalne.warszawa&tid=1130359&MID=%3C43b07343%241%40news.home.net.pl%3E

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się