• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

Odpowiadasz na:

vampi_r  napisał: 

> Ma to sens.
> 
> Ty widzę, że ulegasz propagandzie "straszacych tranzytem".
> 
> To, co piszę odnośnie budowy ulic w miejsce tras bezkolizyjnych, jest w nawiąza
> niu do wszystkich "stających okoniem" i ich wizji budowy tras bezkolizyjnych da
> leko poza miastem, a w mieście tylko zwykłych ulic.
> Jakim ruchem byłyby obciążoene te ulice? - takim samym lub podobnym, co trasy b
> ezkolizyjne, ktore obecnie planuje się zbudować.
> Jako przykład podaje Al.Niepodległosci (2 x 2), która nie przenosi żadnego tran
> zytu, a jeździ po niej około 50 tys. pojazdów na dobę.
> 
> Do wyboru, co ma być zrealizowane w Warszawie masz dwa projekty:
> www.siskom.waw.pl/obwodnice.htmlub
> www.ekostrada.republika.pl/img/mapa2.png
> 
> Co wybierasz?
> 
> Przy czym napisz jak wg ciebue tir z Płońska, Modlina, Łomianek w tym nizszym u
> kładzie pojechałby do Góry Kalwarii, Piaszeczna, na Okęcie. Ja jeździliby ludzi
> e z Błonia, Ożarowa do Łominek, Modlina. Jak z Pruszkowa do Radzymina, Łomianek
> .
> Jak jeździliby Ursynowiacy na Gdańsk. To wszystko waliłoby właśnie przez Bemowo
>  i Chomiczówkę, tyle że zamiast pojechac bezkolizyjnie, stałoby na światłach.
> Poza tym jakoś trudno do was trafia, że jednak głownie jeździ się DO Warszawy, 
> a nie PRZEZ. 
> 
> Obwodnice daleko poza granicami Warszawy nijak nie zmniejszyłyby ruchu w stolic
> y. Poza tym stałyby niemal zupełnie puste, bo obciążenie ruchem 10 tys. pojazdó
> w na dobę w stosunku do trasy klasy A lub S, to nazywa się "pusta trasa".
> 
> Otóż ulica lasy G (takiej jak np. Górczewska) poprowadzona dokładnie po planie 
> S-7, stałaby się aternatywnym wylotem z Warszawy na Gdańsk. Czy tego chcesz, cz
> y nie.
> Ty twierdzisz, ze takie rozwiązanie byłoby akceptowane przez wszystkich.
> Ja ci piszę, ze nie byłoby akceptowane, a ci którzy mieszkają 20 m od rezerwy w
> olą ekspresówkę w tunelu. I gdybyś mieszkał przy Widawskiej nie byłbyś taki pew
> ien tej "akceptowalnosci" przez wszystkich, bo sam przeraziłes się, ze rolę NS-
> ki mogłaby przejąc ulica OT.
> 
> Ty twierdzisz, ze jesli już miałbyś miec pod oknem eksprsówkę wierzchem lub zwy
> kła ulicę (zakładam 2 x 3), to wolałbyć ulicę.
> Twierdzę więc, że nie wiesz co piszesz. I jako test poradziłem ci udanie się na
>  spacer i posłuchanie jak uciążliwa jest ulica (np. PŚ), a jak zaekranowana obe
> cna Trasa AK (sprawdziłeś?).
> 
> Poza tym wszystkim - jeśli nie jesteś pewny zbudowania tego tunelu na Bemowie, 
> to pytam się po raz kolejny - po co kupowałes mieszkanie w tym miejscu.
> Czy jak płaciłes developerowi pierwsza ratę, byłes pewien?
> 
> Czym się różni przebieg trasy ekspresowej przez Bemowo od przebiegu przez Chomi
> czówkę? - rezerwa terenu na Bemowie została o wiele bardziej zabudowana. Właśni
> e przez nowe osiedla przy ulicy OT ewentualna S-7 przecinałaby blokowiska Bemow
> a na pół. Trasa na Chomiczówce ociera się tylko o to osiedle i tylko w jednym m
> iejscu jest problem z zapewnieniem "wszelkich norm" (choć to wykaże raport OOŚ,
>  bo może ma tego problemu).
> Moim osobistym zdaniem na Chomiczówce byłoby najlepiej odsunąć S-7 lekko na lot
> nisko (o około 100 m). Tyle, ze wtedy trasa wychodzi ze swojej rezerwy i wpada 
> w osiedle szeregowców.  
> Z punktu widzenia "lepszości" rozwiązania, moim zdaniem byłoby wskazane jednak 
> przesunąc S-7 i wyburzyć te szeregowce (płacąc ludziom stosowne odszkodowania).
> 
> Na Chomiczówce władze dzielnicy Bielany popełniły niestety zwykła głupote wydaj
> ąc pozwolenia na budowę osiedli, stykających się z liniami rozgraniczającymi re
> zerwy terenu dla S-7.
> Nie oznacza to jednak, że Warszawa ma być pozbawiona nowego wylotu na północ lu
> b mieć go w wersji mało-przepustowej i korkujacej się.
> Jednocześnie wariant zero (nie budowanie niczego) nie wchodzi w grę, bo wtedy z
> anieczyszczenie powietrza w północnej cześci miasta będzie o wiele większe.
> Tak samo,gdyby w tym miejscu zbudowac ulicę typu Górczewskiej. 
> 

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się