• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

Odpowiadasz na:

vampi_r  napisał: 

> agnes111  napisała: 
> 
> > Pomiary hałasu wykonywane 20 m od ekranu są czynnością czysto teoretyczną
> . 
> Nikt
> >  
> > w tej odległości nie mieszka.
> 
> Jak to? Chomiczówka twierdzi, że trasa będzie 8 metrów od ich okien...
> 
> > Codziennie przechodzę m.in. skrzyżowaniem trasy AK z Powązkowską, trasą A
> K na 
> > wysokości osiedli Ruda i Potok, osiedlem Rudawka wzdłuż trasy AK i słyszę
>  
> > HAŁAS, nie szumek ale bardzo uciążliwy ciągły hałas, który działa na nerw
> y 
> tak,
> >  
> > że chciałoby się uciec na koniec świata. 
> 
> Tak. To przejdź się wzdłuż Górczewskiej, Puławskiej lub PŚ.
> Otóż ekrany chronią przed hałasem. Masz rację, że ekrany wysokie na 4, czy 5 
> metrów nie dają nic mieszkającym w wysokich blokach. Dlatego na osiedlu Potok, 
> czy Ruda powinny powstać ekrany zagięte sporo nad jezdnię. I o ile mi wiadomo, 
> to tak własnie ma być. Przy okazji modernizacji Trasy AK na tym odcinku zostaną
>  
> zastosowane o wiele lepsze zabezpieczenia antyhałasowe.
> 
> > Ogólnie rzecz ujmując, dyskusja na temat poziomu hałasu związanego z tras
> ami 
> > szybkiego ruchu jest irytująco tendencyjna.
> >Hałas powodowany przez szybko 
> > mknące samochody, a tiry w szczególności, jest dużo większy   niż powodow
> any 
> > przez ruch miejski na zwykłej ulicy. 
> 
> Nie masz racji. Samochód najgłośniej pracuje na 1-szym biegu, gdy rusza. 
> Najciszej na 5-tym biegu, gdy jedzie z prędkoscia 90 km/h.
> 
> > Wystarczy posłuchać "zakorkowanej" trasy 
> > AK i przejezndej. 
> 
> Tak? Może napiszesz, ze zakorkowana Trasa AK wydziela mniej spalin, niż 
> przejezdna?
> Niech będa wszędzie korki, a będzie cicho i zdrowo.
> 
> > Kolejnym demagogicznym argumentem używanym przez zwolenników tras 
> ekspresowych 
> > w mieście jest rzekomy znikomy tranzyt na korzyść tranportu do/z Warszawy
> . 
> Nie 
> > liczę na palcach, ale codziennie obserwuję trasę AK i widzę jakie masy TI
> Rów 
> na
> >  
> > numerach wschodnich oraz kontenerów do portu na rejestracjach z południa 
> Polski
> >  
> > przemierzają drogę. 
> 
> To ciekawe, bo tranzyt na Trasę AK jest wpuszczany tylko i wyłacznie w 
> godzinach 18-22.
> 
> 
> > TO Z CAŁA PEWNOŚCIĄ JEST TRANZYT przepychany pod okanami 
> > osiedli mieszkaniowych. I dla nich jest sens budowy obwodnicy poza miaste
> m, 
> bo 
> > on na prawdę nie jest wirtualny. 
> 
> A co zbudowac w mieście?
> 
> Posłuchaj Agnes. My nie chcemy, by tranzyt wjeżdżał do Warszawy.
> Cotototonie.
> 
> Rzecz tylko w tym, że twierdzimy iz ewentualny tranzyt w stosunku do ruchu 
> dowarszawskiego i wewnątrzwarszawskiego jest niewielki i sięga rzędu 3%.
> Policz kiedyś te TIRy na Trasie AK i samochody osobowe. Uzyskasz wynik 400 do 6
>  
> tys. Oczywiście z tych 400 tirów większośc dowozi towar do miasta (dziwne?).
> 
> I zaskocze Cię.
> Obwodnica pozamiejska jest i jest modernizowana. 
> Jest to trasa takiej klasy jaki tranzyt ma przenosić.
> Po dokończeniu jej modernizacji będziemy wnosic, by cały tranzyt przeniósł się 
> na obwodnicę pozamiejską. Nawet nie powinien wjeżdzać w godzinach 18-22.
> 
> Chcesz dla niewielkiego ruchu tranzytowych tir budowac autostradę? 
> Myślisz, ze nas jako państwo stac na to? 
> 
> Ja od miesiecy pytam się wszystkich, którzy potrafią mówić i pisac tylko o 
> obwodnicach pozamiejskich, zadaję pytanie - co w takim razie w Warszawie.
> Na tym niestety zwykle rozmowa się urywa.
> 
> Pytam się tez - jaki problem, by w odpowiednim miejscu przez Warszawą postawić 
> nakaz dla tranzytu jazdy po obwodnocy pozamiejskiej?
> 
> 

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się