• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

Odpowiadasz na:

vampi_r  napisał: 

> Gość portalu: M.J.  napisał(a): 
>  
> > No i gdzie tu piszę, że jest "bardziej zdrowo"?
> > 
> > Zauważ, że to Agnes włączyła się do naszej wymiany zdań...
> > I, wyobraź sobie, stwierdziła dokładnie to, co ja...
> 
> Czyli co?
> 
> > Konkluzję już podałem.
> 
> Gdzie?
> 
> > Poza tym, po co _kolejny_raz_ mam pisać coś, co i tak zostanie w kilku 
> zdaniach
> > skrytykowane przez Ciebie? Bynajmniej nie konstruktywnie. Malkontent?
> 
> Na tym polega dyskusja. Przyt czym ja trzymam się swojego zdania i je 
> uzasadniam.
> M.in. to, że po zbudowaniu i oddaniu wszystkich mieszkań w okolicy Fortów Bema 
> ulica OT nawet poszerzona do 2 x 2 będzie miała wąskie gardło przy Obozowej, 
> gdzie jej przepustowość drastycznie spadnie.
> Pisałem, że moim zdaniem OT powinna uzyskac nowy wylot i połączenie.
> Pisałem też, że jako że jest to ulica dzielnicowa, nie można się spodziewać iż 
> kiedykolwiek jakakolwiek modernizacja OT nastąpi.
> 
> > Nie masz na przykład racji pisząc, że trasa ekspresowa, którą będzie jeźd
> zić 
> > kilkadziesiąt tysięcy samochodów na dobę (w tym TIRy w nocy - nie tylko t
> e 
> > tranzytowe ale przecież i te dowożące towary do marketów) nie będzie bard
> ziej 
> > uciążliwa od miejskiej ulicy, na której _w_godzinach_szczytu_ będą tworzy
> ć 
> się 
> > korki.
> 
> "> No i gdzie tu piszę, że jest "bardziej zdrowo"?"
> 
> Powyżej wyraźnie piszesz, że nie mam racji iż trasy są mniej uciązliwe od 
> zakorkowanych ulic. Czyli twierdzisz, że mniej uciązliwe są zakorkowane ulice.
> Co to znaczy, że trasa jest mniej uciązliwa?
> 
> > Ty twierdzisz autorytatywnie, że tak jest. W imieniu wszystkich?
> 
> A gdzie ja napisałem, ze w imieniu wszystkich?
> 
> > Przykład: nowa inwestycja mojego developera przy Okopowej. Głośna ulica? 
> Z 
> > tramwajami? Tak. Tylko widzisz, w nocy praktycznie zamiera na niej ruch.
> > Czy chcesz mi wmówić, że po S7 w nocy nie będą jeździły TIR'y?
> 
> Ja mieszkam przy głośnej ulicy i w nocy wcale nie zamiera na niej ruch.
> 
> > > [...] jek stoisz 20 m od AK, to jej prawie nie słyszysz, [...]
> > 
> > Może taki cytat agnes111:
> > 
> > > "Jeśli o mnie chodzi,
> > > jestem mieszkanką osiedla "Ruda" w bezpośrednim sąsiedztwie trasy A
> K
> > > i hałas słyszę, [...]
> > 
> > I jeszcze wcześniejszy fragment wypowiedzi Agnes:
> > 
> > > Codziennie przechodzę m.in. skrzyżowaniem trasy AK z Powązkowską, t
> rasą
> > > AK na wysokości osiedli Ruda i Potok, osiedlem Rudawka wzdłuż trasy
>  AK
> > > i słyszę HAŁAS, nie szumek ale bardzo uciążliwy ciągły hałas, który
>  dział
> > a
> > > na nerwy tak, że chciałoby się uciec na koniec świata.
> 
> Czy ty jesteś aż tak niekumaty, czy tylko udajesz.
> Agnes wyraźnie pisze,że "gdy przechodzi nad trasą". A ja piszę żebyś stanął 20 
> metrów od Trasy AK. Czujesz różnice?
> Trasa AK jest obecnie uciązliwa dla mieszkańców wysokich na 20 pięter bloków na
>  
> osiedlu Ruda i Potok.
> Dlatego mi.in modernizacja Trasy AK zaklada zbudopwanie w tym miejscy wysokich 
> i zagiętych nad jezdnię ekranów dźwiękochłonnych tak, by chroniły od hałasu 
> nawet mieszkańców ostatniego piętra.
> 
> > Znowu próbujesz kogoś przekonać na siłę?
> > "Prawie" robi różnicę?
> 
> Pisałem, zebyś sam sprawdził.
> Tak się składa, że teraz już cała trasa AK jest ekranowama. Stań więc 20 m od 
> Trasy AK i posłuchaj. Potem stań 20 m od Górczewskiej i posłuchaj.
> 
> Wszystkie trasy ekspresowe i innne szybkiego euchu będą ekranowane lub w 
> tunelach. Nie da się zaekranowac zwykłej ulicy. Pisałem o tym wielokrotnie.
> Pisze więc, ze zaekranowana trasa ekspresowa jest o wiele mniej uciązliwa dla 
> ludzi, od zwykłej ulicy, której poprzez częste połaczenia z innymi ulicami, nie
>  
> da się zaekranować.
> No nie wiem... bardziej łopatologicznie już nie potrafię tego wyjaśnić.
>  
> > > Nie, ale ten kierunek w szczycie porannym będzie niemal nie obciązo
> ny. No
> > > chyba że jedynie w sytuacji potężnego korka na południe.
> > 
> > Wow! Mieszkasz w tej okolicy? Codziennie rano wyjeżdżasz z osiedla przy O
> T do 
> > pracy?
> > 
> > Ja tak.
> > I wiesz co?
> > Mówiąc jak nasi politycy: mijasz się z prawdą.
> 
> Akurat tak się składa, że wszystkie nowe inwestycje mieszkaniowe powstają przy 
> OT na jej południowym odcinku, a niektóre wręcz przy Ks.Bolesława. Tak się też 
> składa, że główny ruch w porannym szczycie jest w kierunku centrum (w tym 
> przypadku na południe).
> Jeździłem OT przez 3 lata do pracy. Głowny ruch rano wszedł własnie na 
> południe, tworząc b. często potęzne korki, podczas gdy kierunek przeciwny (na 
> północ) był w ogóle nie obciązony.
> 
> > > Czy na prawdę myslisz, że S-7 odetnie istniejace ulice?
> > 
> > Tak.
> 
> No to jesteś w błedzie.
>  
> > Te uliczki będą nad S7 poprowadzone wiaduktami?
> > Pytanie jak najbardziej serio. Przyznaję się do niewiedzy.
> 
> Nie tyle wiaduktami, co będą poprowadzone nad tunelem S-7.
> 
> > > Więc pokaż te twoje posty, w których pisałeś coś konstruktywnego
> > > o altenatywach dla S-7.
> > > No sam nie wiem jak to napisac jasniej, bo chyba po raz 3 o to pros
> zę.
> > 
> > Najwyraźniej masz sporo czasu. Sam poszukaj...
> 
> Szukałem i jakoś nie znalazłem.
> Wiesz czemu? Bo ich po prostu nie ma.
> A ty po prostu putasz się w zeznaniach, tak samo jak z tymi obrotami silnika na
>  
> 5-tym biegu. 3 tys. 2,6 tys., 2 tys.?
> 
> > Odpowiedzi już były, Ty ciągle powtarzasz te same pytania.
> 
> Pokaż posty gdzie padły te odpowiedzi.
> 
> M.in. gdzie proponujesz jakieś alternatywy dla S-7.
> 

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się