Forum Sport Sport
ZMIEŃ
    • (gość portalu) Zaloguj się
    • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

    • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

    Odpowiadasz na:

    Gość portalu: ???  napisał: 
    
    > 
    > > Jak wiec wytlumaczysz zdanie:
    > > 
    > > > Inaczej ta gra jest z gory
    > > > skazana na przewage grajacych kuponami.
    > > 
    > > ?
    > > 
    > > Przeoczyles chyba fragment, w ktorym napisalismy, ze
    > > nowe zasady dotyczace ustawienia jedenastki
    > (uwzgledniajace
    > > Wasze uwagi) i transferow pilkarzy beda w nowym
    > regulaminie,
    > > ktory ukaze sie przed 14 marca - to chyba wszystko
    > wyjasnia.
    > > 
    > > Pozdrowiamy i zyczymy sukcesow w grze :-)
    > > Jury
    > > 
    > > Gość portalu: aps  napisał(a): 
    > > 
    > > > Wczytaj sie, w kuponowej wersji masz ograniczenie
    > ustawienia 1-4-4-2.
    > > > Wiec nie ma mozliwosci wziecia samych pomocnikow czy
    > napastnikow.
    > > > 
    > > > I dziwia sie ludzie ze statystyki mowiea ze 90%
    > Polakow nie rozumie czytan
    > > ego 
    > > > tekstu!!!
    > 
    > KOMENTARZE DO POWYZSZYCH:
    > 
    > DO APS'a
    > 1) W momencie gdy JA czytalem tresc regulaminu 
    > na stronie pilkarzykow to bylo w nim napisane ze
    > zgloszenia mozna robic zarowno w sposob elektroniczny 
    > jak i  przez wyslylanie kuponow - nie przysnilo mi
    > sie to - jak teraz takiej informacji nie ma 
    > to znaczy ze ja ktos juz poprawil.
    > 
    > Moze to chodzi o to ze w 90 procentach czytany tekst 
    > jest pisany przez ludzi ktorzy nie rozumieja co pisza?
    > 
    > PS:
    > Regulaminu "Wygraj lige" wersji kuponowej nie czytalem
    > 
    > 2) Drugi problem to taki ze ze strony
    > pilkarzykow mozna bylo trafic na dwa rozne forum
    > a tylko na jednym z nich REDAKCJA wyjaniala
    > dokladnie ze sa dwie rozne gry - elektroniczna
    > i kuponowa. Niestety na to "odpowiednie" formum
    > dostalem sie juz po opublikowaniu mojego tekstu.
    > 
    > Poniewaz obecnie mamy juz nowy regulamin
    > moje uwagi uwazam za nieaktualne.
    

    Nie pamiętasz hasła

    lub ?

     

    Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się