• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

Odpowiadasz na:

Gość portalu: asia B  napisał: 

> Czesc anus-ancia:) 
> Dzieki za wsparcie. Naprawde fajnie jest tak w grupie męczyć się z tym 
> wszystkim, razem łatwiej:) Co do kopenhaskiej, to odrzuciłam ten pomysł, bo 
> zaczynając dzień o 7 rano, ja muszę coś zjeść tzn porządne śniadanie a potem 
> mogę "ganiać" aż do popołudnia w międzyczasie przekąszająć owoce bądź jogurt. a
>  
> z racji lata obiad składa się z sałaty w sosie winegret bądź jakieś nnej 
> surówki i mięsa co też znacznie ułatwia życie.
> Co do wałeczków: to zgubiłam je gdzieś mimochodem nie zastanawiając się nawet 
> zbytnio nad tym. Pytasz jakie ćwiczenia. Otóż część z nich pochodzi z 
> książeczki z Twojego Stylu (tylko nie pamiętam który numer) + ćwiczenia które 
> sama znalazłam na nogi.Gdzieś wcześniej czytałam opinię laski z Niemiec, że po 
> ćwiczeniach rozwaliła sobie kolano czy coś podobnego. Ja nic nie wiem na ten 
> temat i jak do tej pory nic mi nie jest, a też miałam znaczną przerwę w 
> ćwiczeniach. bez forsowania się spokojnie można dać sobie radę. Ja przyznaję 
> się, że nie biegam ale wszytskie możlwiości spaceru i włażenia po shodach na 
> moje 2 iętro są wykorzystywane:):):):)
> Co do ćwiczeń oto niektóre z nich. Na początek przyjmij 10 powtórzeń i ćwicz w 
> swoim rytmie. No i rzecz oczywista: PIJ WODĘ MINERALNĄ podczas ćwiczeń i w 
> ciągu dnia.
> 1) stoisz w rozkroku  stopy na boki, zginasz w kolanie lewa noge i starasz się 
> obniżyć ja maksymalnie pozostając cały czas wyprostowana. Potem zmiana. 
> 2) Leżysz na prawym boku, podparta na łokciu nogi wyprostowane jedna na drugiej
>  
> i podnosisz noge lewą do góry i opuszczasz bez kładzenia jej na prawej nodze. 
> Noga wyprostowana stopa napieta. 
> 3) ta sama pozycja tyle że teraz masz lewą nogę przełożoną przed prawą. stopa 
> przy prawym udzie, trzymasz ja ręką lewą i podnosisz prawą noge, tak wysoko jak
>  
> mozesz (normalnie jakies 10 -15 cm po miesiacu cwiczen) dla lepszych efektów 
> staraj się podnosic noge do góry tak żeby wnętrze nogi było skierowane do 
> sufitu (bokiem po prostu). To działa też na wewnętrzne części uda. 
> 4)siedzisz na podłodze,plecy wyprostowane, nogi zgięte w kolanach stopy na 
> ziemi. łapiesz rękoma nogę prawą i starsz się ja przyciągnać do twarzy ALE 
> PLECY CAŁY CZAS PROSTE!i nie zginajać nogi.! Ja to robię opierając plecy o 
> ściane:):) Jest to diabelnie trudne zwłaszcza na początku ale lepiej jest 
> przyciągnać mniej niż zgiąć kolano.
> Mam tych ćwiczeń jeszcze kilka ale nie wiem czy wszystkie opisywać, bo wyjdzie 
> z tego niezła powieść.
> jeśli chcesz podaj mi maila i opiszę Ci je wszystkie na spokojnie.
> pozdrawiam
> asiaB

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się