• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

Odpowiadasz na:

Gość portalu: józef cieśla  napisał(a): 

> > PROSZĘ POWIEDZIEĆ JAK MOGĘ ZATRZEĆ ZŁE WRAŻENIE O FIRMIE INPOST.
> 
> proszę Pana - bardzo prosto: spowodować, żeby dotarły do nas wreszcie te
> koperty, które zamawiałem:
> 23.01 wtorek - poprzez formularz na stronie www
> 23.01 wtorek - zostawiając informację na poczcie głosowej TP numeru 6329660
> 25.01 czwartek - poprzez infolinię
> 26.01 piątek - ponownie poprzez infolinię oraz pocztę głosową TP
> 
> jeśli te koperty będziemy mieli w poniedziałek rano w biurze (tak między 10 a
> 12) to złe wrażenie może nie zostanie zatarte, ale złożone powiedzmy na karb
> fazy rozruchowej Państwa firmy, jeśli i tym razem się nie uda, to myślę że to
> niezły wstyd dla Pana i całego inpostu

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się