• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

Odpowiadasz na:

Gość portalu: józef cieśla  napisał(a): 

> żenującej historii ciąg dalszy:
> 
> godz. 11:30 - dzwonię do InPostu do Krakowa (tel. 012 6562607), gdy w końcu
> udaje mi się dodzwonić i opowiadam swoją historię, pan obiecuje natychmiast
> zająć się sprawą, po raz 5. bierze ode mnie adres i telefon kontaktowy, ale tym
> razem o dziwo...
> 
> godz. 11:40 - dzwoni szef łódzkiego oddziału (dzwoni z tego numeru, na którym
> zawsze jest tylko obciachowa poczta głosowa TP - 042 6329660), przeprasza za
> zaistniałą sytuacje, dziwi się: "a dlaczego pan do mnie wcześniej nie dzwonił"
> (otóż właśnie panie dyrektorze dzwoniłem, od zeszłego poniedziałku wiele razy),
> po raz 6. bierze ode mnie adres, telefon kontaktowy, dane do faktury, obiecuje
> solennie że na pewno dzisiaj kurier przywiezie koperty - do 15.00 (bo do tej
> godziny jesteśmy w biurze) i...
> 
> godz. 15:10 - nic! porażka, żenada, kpiny (a pod numerem 042 6329660 znów tylko
> poczta głosowa TP)
> 
> jakie wyjaśnienie teraz usłyszę? jaki wykręt?

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się