• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

Odpowiadasz na:

Gość portalu: Cyprian  napisał(a): 

> Chciałem dać im szansę bo też poczty nie lubię (kolejek na mojej lokalnej
> zwłaszcza). Wysłałem 15.01 list za zwrotnym potwierdzeniem odbioru. 
> 
> Nie było "zwrotki" do 23.01 więc napisałem prośbę o wyjaśnienie co się dzieje z
> przesyłką. Użyłem formularza reklamacji na stronie.
> 
> Do dzisiaj zero kontaktu. Zadzwoniłem na infolinię. Mają moją reklamację w
> systemie, a jakże... i miesiąc na wyjaśnienie jak powiedziała Pani. Próbowałem
> dowiedzieć się czy nie dotarła tylko "zwrotka" czy zgubiła się cała przesyłka
> ale Pani nie potrafiła tego ustalić. Pytałem czy na pewno nie muszę nigdzie
> dostarczać potwierdzenia nadania (w reklamacji pisało że mogę ale nie muszę, ja
> k
> chcę to może to przyspieszyć) ale Pani:
> a) nie była pewna
> b) powiedziała żebym to odesłał do Krakowa bodajże
> 
> No to mimo antypatii do Poczty Polskiej to ja serdecznie dziękuję za dalszą
> współpracę
> 
> C. Sawicki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się