• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

Odpowiadasz na:

Gość portalu: Pan anonim  napisał(a): 

> Jestem pracownikiem InPost od 2 miesięcy. Firma naprawdę bardzo prężnie się 
> rozwija i nie olewa klienta.
>   Prawdą jest jednak, że najczęściej kuleje banalna wymiana informacji - przede
>  
> wszystkim oraz spora rotacja między innymi doręczycieli. Wszystko działa jednak
>  
> coraz bardziej sprawnie.
>   Kolejna sprawa: nie ma szans na zachowanie obiecanych terminów doręczenia - 
> przynajmniej na razie. Sam się dziwię kiedy udaje się polecony dostarczyć w 
> jeden dzień, na razie to zaledwie ułamek. 
>   Powtarzam: nie wynika to ze złej woli, problemy są typowe dla raczkującej 
> instytucji, a sytuacja poprawia się z dnia na dzień.
>  InPost w takiej formie, jakiej życzyliby sobie klienci i zarząd to kwestia 
> kilku miesięcy. Póki co, sam, kiedy potrzebuję wolę skorzystać z usług PP.

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się