• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

Odpowiadasz na:

Gość portalu: gość  napisał(a): 

> > DBAŁOŚĆ O KLIENTA TO NASZ PRIORYTET , BĘDZIEMY ROBIĆ WSZYSTKO BY 
> TO UDOWODNIĆ 
> > CODZIENNĄ PRACĄ .
> 
> Witam!
> Fakty niestety pokazują coś innego - Klienta trzeba szybko zbyć. 
> Bo póki sytuacja wygląda tak że wykonałam kilka telefonów do 
> centrali/do Krakowa w sprawie mojej ważnej przesyłki (odbiorca czeka 
> na farmaceutyk), która już dawno powinna dojść i nikt nic 
> konkretnego nie chce mi powiedzieć. Mało tego Pani z centrali nie 
> chce podać numeru do oddziału do którego teoretycznie trafiła 
> przesyłka. Ciekawe dlaczego????? Czy to aż taki duży kłopot, jak 
> zadzwonię spytam o swoją przesyłkę??? A ja chcę tylko dowiedzieć się 
> PODSTAWOWĄ rzecz - gdzie jest moja przesyłka i kiedy wreszcze 
> zostanie dostarczona lub jeśli nie, kiedy zostanie pociągnięta do 
> odpowiedzialności osoba, która ukradła przesyłkę w celach handlowych 
> i dlaczego osoba, która przejęła moją paczkę i zaopiekowała się 
> zawartością nie zostaje postawiona przed faktem zwrotu kwoty na jaką 
> faktycznie opiewa zawartość. Dlatego właśnie (jak podejrzewam) 
> dochodzi do kradzieży, bo listonosz sobie "buchnie" przesyłkę i ma 
> większą korzyść z zawartości niż szkodę z ew. kary finansowej. A 
> miałam się już przekonać do Inpost i taka niespodzianka zaraz na 
> początku współpracy. Oczywiście odpowiedzi na skargę też nie mam...
> Nie polecam!! A to życie właśnie... 

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się