Gość portalu: BALBINOSKY napisał(a): > Ja nie wiem, czy te posty chwalebne ku czci firmy InPost to piszą jacyś > omanieni czarami Prezesa pracownicy tejże firmy czy Nasz naród i jej klienci > jest naprawdę taki ciemny i nie widzi że to dno? To jest najgorsza firma > pocztowa istniejąca na Naszym rynku! > > Tak się składa że ja prowadzę działalność gospodarczą. Wysyłam miesięcznie od 5 > 0 > do 100 przesyłek różnego rodzaju (także listy polecone). Miałem przygodę z tą > firmą, niestety niechwalebną. Długoby opowiadać ale największe wady tej firmy t > o: > 1. Kosmiczne opóźnienia w doręczeniach przesyłek (raz przesyłka nadana w mieści > e > X i adresowana do tego samego miasta została doręczona uwaga po 11 dniach!). > Polecone też są opóźniane. Średnio dochodzą po 4 dniach. Największe opóźnienia > są w przypadku wysyłki do dużych miast, wojewódzkich etc. > 2. kompletne olewactwo na klienta ze strony pracownic i franczyzobiorców InPost > (dużo osób otwarcie mówi że InPost kiepsko płaci prowizje, nie wywiązuje się z > umowy i to kiepski interes ogólnie jest...) > 3. marne wyposażenie POK'ów i informacja o usługach (często mała ilość kodów, > brak innych etykiet i formularzy, a to się w Poczcie Polskiej nie zdarza). > 4. Brak kompetentnej infolinii i działu obsługi klienta. Rozpatrzenie > jakiejkolwiek reklamacji to już kompletna męka i "droga krzyżowa" - nie warto > się szarpać. > 5. Mizerna ilość POK'ów a jeśli są to są często ohydne, brzydkie, zapyziałe że > aż strach wchodzić. > > Zaleta jest tylko jedna - MARKETING. Pan Prezes Brzoska dobrze wie co robi, > buduje wizerunek firmy i reklamę. Tyle tylko umie. Normalnie w moich oczach jes > t > ZEREM jako Prezes. Firma jest rozpoznawalna, ma ładne logo i się ładnie > reklamuje dlatego bo jest dużo o Niej "gadane" w mediach. Krótko mówiąć - preze > s > pilnuje aby wokół jego firmy dużo było szumu w mediach, prawie, internecie itp. > I jest. Ale co z tego - kiedy mam do czynienia z gównem w ładnie opakowanym > papierku... > > Wkrótcę zamierzam bliżej przyjrzeć się z PAF Operator Pocztowy. Zobacyzmy jak > oni wypadną. Jedno jest pewne - opinii negatywnych mają mniej od InPost. > > Naprawdę - za Nim zechcecie skorzystać z InPost i wysłać coś ważnego zastanówci > e > się 3 razy! Poźniej będzie Was to kosztować tylko kupe nerwów a jeśli > dostaniecie odszkodowanie to nie będzie ono większe niż 50zł. Dla porównania > Poczta Polska za zgubiony polecony priorytet płaci 110zł. a za polecony > priorytet ze ZwrotnymPotwierdzeniemOdbioru 180zł. Inpost - 48zł po wielkiej męc > e > i łasce. Liczby mówią same za siebie. > > P.S > Poczto Polsko - nie masz się czego obawiać! InPost Tobie do pięt nie sięga i ni > e > sięgnie.