• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

Odpowiadasz na:

Gość portalu: BALBINOSKY  napisał(a): 

> Ja nie wiem, czy te posty chwalebne ku czci firmy InPost to piszą jacyś 
> omanieni czarami Prezesa pracownicy tejże firmy czy Nasz naród i jej klienci
> jest naprawdę taki ciemny i nie widzi że to dno? To jest najgorsza firma
> pocztowa istniejąca na Naszym rynku!
> 
> Tak się składa że ja prowadzę działalność gospodarczą. Wysyłam miesięcznie od 5
> 0
> do 100 przesyłek różnego rodzaju (także listy polecone). Miałem przygodę z tą
> firmą, niestety niechwalebną. Długoby opowiadać ale największe wady tej firmy t
> o:
> 1. Kosmiczne opóźnienia w doręczeniach przesyłek (raz przesyłka nadana w mieści
> e
> X i adresowana do tego samego miasta została doręczona uwaga po 11 dniach!).
> Polecone też są opóźniane. Średnio dochodzą po 4 dniach. Największe opóźnienia
> są w przypadku wysyłki do dużych miast, wojewódzkich etc.
> 2. kompletne olewactwo na klienta ze strony pracownic i franczyzobiorców InPost
> (dużo osób otwarcie mówi że InPost kiepsko płaci prowizje, nie wywiązuje się z
> umowy i to kiepski interes ogólnie jest...)
> 3. marne wyposażenie POK'ów i informacja o usługach (często mała ilość kodów,
> brak innych etykiet i formularzy, a to się w Poczcie Polskiej nie zdarza).
> 4. Brak kompetentnej infolinii i działu obsługi klienta. Rozpatrzenie
> jakiejkolwiek reklamacji to już kompletna męka i "droga krzyżowa" - nie warto
> się szarpać.
> 5. Mizerna ilość POK'ów a jeśli są to są często ohydne, brzydkie, zapyziałe że
> aż strach wchodzić.
> 
> Zaleta jest tylko jedna - MARKETING. Pan Prezes Brzoska dobrze wie co robi,
> buduje wizerunek firmy i reklamę. Tyle tylko umie. Normalnie w moich oczach jes
> t
> ZEREM jako Prezes. Firma jest rozpoznawalna, ma ładne logo i się ładnie
> reklamuje dlatego bo jest dużo o Niej "gadane" w mediach. Krótko mówiąć - preze
> s
> pilnuje aby wokół jego firmy dużo było szumu w mediach, prawie, internecie itp.
> I jest. Ale co z tego - kiedy mam do czynienia z gównem w ładnie opakowanym
> papierku...
> 
> Wkrótcę zamierzam bliżej przyjrzeć się z PAF Operator Pocztowy. Zobacyzmy jak
> oni wypadną. Jedno jest pewne - opinii negatywnych mają mniej od InPost.
> 
> Naprawdę - za Nim zechcecie skorzystać z InPost i wysłać coś ważnego zastanówci
> e
> się 3 razy! Poźniej będzie Was to kosztować tylko kupe nerwów a jeśli
> dostaniecie odszkodowanie to nie będzie ono większe niż 50zł. Dla porównania
> Poczta Polska za zgubiony polecony priorytet płaci 110zł. a za polecony
> priorytet ze ZwrotnymPotwierdzeniemOdbioru 180zł. Inpost - 48zł po wielkiej męc
> e
> i łasce. Liczby mówią same za siebie.
> 
> P.S
> Poczto Polsko - nie masz się czego obawiać! InPost Tobie do pięt nie sięga i ni
> e
> sięgnie.

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się