Gość portalu: BALBINOSKY napisał(a): > eee tam, naciągasz trochę. Na Pewno na kartkę nie czeka się 3 miesiące. Nie > przesadzajmy :-) > > Ja wiem Wam jedno powiem o Poczcie Polskiej. Problemem Poczty Polskiej jest tzw > . > czynnik ludzki. Niestety. Czyli to, co UKE w kontroli powiedział jasno, szczerz > e > i prawdziwie. Generalnie usługi w zamyśle i ogóle są na dość dobrym standardzie > . > Problemem jest być może pewna kadra pracowków "rodem z PRL'u" których po prostu > czas i naturalne zjawisko musi wyplenić. > > Ja wiem że jest ogólna moda na "jazdę" po Poczcie Polskiej. Tylko ja Wam powiem > jedno. Poczta Polska ma wszystko to co inne firmy, i takie nędzny InPost nie ma > . > Ma rozpoznawalną markę, setki tysięcy placówek, świetne zaplecze > sprzętowo-logistyczne, tysiące samochodów i kierowców no i miliony ludzi do > pracy z roku na rok coraz lepiej opłacanych. Pamiętajmy że Poczta Polska to w > skali wielkości 4 narodowy pracodawca w tym kraju! Więc, naprawdę nie > opowiadajmy bajek i stereotypów. W Poczcie Polskiej Dział Reklamacji jakoś > działa moim zdaniem rzetelnie rozpatruje skargi (na pewno zgodnie z prawem - ma > m > wykształcenie prawnicze) no i coś takiego jak Obsługa Klienta instnieje. Zawsze > można zadzwonić do COK albo wysłać e-mail'a - proszę mi wierzyć, odpowiadają. > InPost może tylko pogadać o planach i inwestycjach bo robienie szumu mu wychodz > i > najlepiej. A ta naprawdę jest bedny jak mysz kościelna (czegoś biedny, boś > głupi, czegoś głupi, boś biedny) i wszelkie inwestycje wychodzą im z wielki tru > dem. > W InPost pracują sami partacze, prostaki i oszuści z prezesem na czele.