• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

Odpowiadasz na:

Gość portalu: BALBINOSKY  napisał(a): 

> eee tam, naciągasz trochę. Na Pewno na kartkę nie czeka się 3 miesiące. Nie
> przesadzajmy :-)
> 
> Ja wiem Wam jedno powiem o Poczcie Polskiej. Problemem Poczty Polskiej jest tzw
> .
> czynnik ludzki. Niestety. Czyli to, co UKE w kontroli powiedział jasno, szczerz
> e
> i prawdziwie. Generalnie usługi w zamyśle i ogóle są na dość dobrym standardzie
> .
> Problemem jest być może pewna kadra pracowków "rodem z PRL'u" których po prostu
> czas i naturalne zjawisko musi wyplenić.
> 
> Ja wiem że jest ogólna moda na "jazdę" po Poczcie Polskiej. Tylko ja Wam powiem
> jedno. Poczta Polska ma wszystko to co inne firmy, i takie nędzny InPost nie ma
> .
> Ma rozpoznawalną markę, setki tysięcy placówek, świetne zaplecze
> sprzętowo-logistyczne, tysiące samochodów i kierowców no i miliony ludzi do
> pracy z roku na rok coraz lepiej opłacanych. Pamiętajmy że Poczta Polska to w
> skali wielkości 4 narodowy pracodawca w tym kraju! Więc, naprawdę nie
> opowiadajmy bajek i stereotypów. W Poczcie Polskiej Dział Reklamacji jakoś
> działa moim zdaniem rzetelnie rozpatruje skargi (na pewno zgodnie z prawem - ma
> m
> wykształcenie prawnicze) no i coś takiego jak Obsługa Klienta instnieje. Zawsze
> można zadzwonić do COK albo wysłać e-mail'a - proszę mi wierzyć, odpowiadają.
> InPost może tylko pogadać o planach i inwestycjach bo robienie szumu mu wychodz
> i
> najlepiej. A ta naprawdę jest bedny jak mysz kościelna (czegoś biedny, boś
> głupi, czegoś głupi, boś biedny) i wszelkie inwestycje wychodzą im z wielki tru
> dem.
> W InPost pracują sami partacze, prostaki i oszuści z prezesem na czele.

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się