Gość portalu: gosc napisał(a): > Dodaję argumenty za zmianą: > a) Obecny system to bieg przez plotki. > 1-wsza klasa gimnazjum to adaptacja > 2-ga klasa to walka o konkursy (trudna bo jest "przerobione" tylko 1/3 material > u) > 3-cia to walka o konkursy (jeszcze raz) i egzaminy oraz oceny. > Nie ma miejsca na rok eksploracji, zainteresowań, eksperymentów - pogoń. > b) To, że system gimnazjów dwujęzycznych działa to nie znaczy, że jest dobry. O > przyjmowaniu dzieci po szkołach prywatnych było wyżej. O pozostałych - decyduj > e test "na inteligencję". Test, który nie wiadomo co sprawdza. Pisany przez nie > wiadomo kogo, nietestowany statystycznie czy rzeczywiście jest koleracja z wyni > kami testu na IQ. Na pewno test ten nie ma nic wspólnego z predyspozycjami języ > kowymi - można na ten temat znaleźć publikacje. > c) mona argumentów doładować dalej... > > Państwa zaangażowanie i wiedza jest bardzo pozytywna. Zmiana oznacza, że jest t > o czas ustaleń. Może warto skontaktować sie z Ministerstwem? I przekuć zmianę n > a lepszą?