• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

Odpowiadasz na:

jan.nowak.7  napisał: 

> No to mamy na Mazowszu powtórkę z rozrywki – w ubiegłym roku MSCDN „odleciało” 
> z wymaganiami układając I etap fizyki. W tym roku fizyka była w porządku, za to
>  fantazja poniosła twórców arkusza matematycznego. No bo na cóż wydłużenie czas
> u trwania konkursu, jeśli serwuje się uczniom 13 zadań (8 zamkniętych i 5 otwar
> tych) nie do zrobienia nawet przez najsprawniejszych trzecioklasistów? Zbyt duż
> o liczenia i zadania wymagające nieoczywistego pomysłu, w momencie gdy na rozwi
> ązanie jest 10 minut. Tegoroczny I etap był zdecydowanie trudniejszy niż ubiegł
> oroczny III etap – też krytykowany jako przeładowany zbyt złożonymi zadaniami..
> . Nauczyciele nie kryli w czwartek oburzenia, a uczniowie byli rozgoryczeni – t
> e głosy te chyba dotarły do organizatorów, bo już anulowano najtrudniejsze zada
> nie 12, co zapewne da awans do II etapu niezerowej grupie gimnazjalistów. A co 
> z tymi, którzy próbując zrobić nieszczęsną 12 zadanie nie sprawdzili pozostałyc
> h? Jak dla mnie ten etap powinien być powtórzony. Brak umiejętności wyskalowani
> a arkusza to jakaś paranoja. I wracając do starej śpiewki – jeśli chcemy, by ko
> nkursy odgrywały rolę popularyzatorską (jak stanowi regulamin), to musi obowiąz
> ywać polityka wpuszczania dużej ilości uczniów do II etapu i zostawienia im, or
> az ich nauczycielom, co najmniej dwóch miesięcy na intensywną naukę, żeby wykor
> zystać pojawiający się wówczas zapał. Serwowanie uczniom czegoś takiego, co otr
> zymali w czwartek, powoduje, że na starcie podcina się im skrzydła.

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się