• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

Odpowiadasz na:

Gość portalu: MACIEJ  napisał: 

> Gość portalu: Krzysztof Homan  napisał(a): 
> 
> 
> > reformie górnictwa. Kilkanaście lat to czynimy. Reforma pochłonęła miliard
> y 
> > złotych, a potrzebne będą kolejne. A co z ogromnymi długami PKP, PZU, 
> stoczni, 
> > hut, służby zdrowia itd.?
> > Całe to nasze gadanie o "Szkole z klasą", programach szkolnych, systemach 
> > oceniania pozostanie gadaniem w świetle moich wrażeń.
> > Według mnie zmiany są konieczne. Jakie - oto jest pytanie!
> 
> O tym wlasnie pisze.
> Reforma,to wielkie slowo i wiadomo ze musi kosztowac.
> Zaczac trzeba od rzeczy bardzo prostych,ktore nic nie kosztuja a poprawiaja 
> jakosc nauczania.
> 
> 1-Ktos b.glupi wymyslil promocje w pierwszych 4 latach szk podst za samo 
> uczeszczanie do szkoly.
> Domyslam sie ,ze jest to wzorowane na innych krajach EU i moze dlatego EU tak 
> odstaje od USA.
> a-Jesli dzieci w kazdym wieku ze soba konkuruja i po ukonczeniu szkoly tez maja
>  
> ze soba konkurowac,to odbieranie tej konkurencji juz na samym poczatku szkoly 
> wypacza charakter i odbiera nauczycielom mozliwosc motywowania uczniow. 
> Unsatisfied pisal,ze 4 klasa prezentowala niski poziom z ang.-i to byl wynik 
> braku motywacji.
> Dyrektor wiedzial o tym,ale krzykiem nikogo nie byl w stanie zmusic.
> System wyrozniania lepszych uczeszczania do lepszej klasy jest wystarczajaca 
> motywacja.
> Gdy wyeliminujemy konkurencje,zostanie komuna i tumiwisizm.
> 2-Podpisywanie lekcji przez rodzicow w Stanach jest przez cala szkole 
> podstawowa,a testy podpisywane sa nawet w junior-hi.
> 
> To nic nie kosztuje,dlaczego od tego nie zaczac?
>  
> > Pozdrawiam
> > Krzysztof Homan, nauczyciel
> > khoman@poczta.onet.pl

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się