• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

Odpowiadasz na:

Gość portalu: dragstar 1100  napisał(a): 

> Na trzydzieste urodziny (tyle, ze z piecoletnim poslizgiem;) poszedlem do 
> salonu suzuki, bo kiedys zauroczyl mnie (platonicznie - bo wizualnie jedynie) 
> intruder 1400.
> Okazalo sie, ze juz nie produkuja (to bylo rok temu).
> Dysponujac budzetem 40-50 przy gabarytach 188/95 bylem wiec w Twojej sytuacji.
> Mniejsza o rady, jakich mi udzielali wszyscy madrzy dookola, ale koniec koncow 
> padlo na dragstara 1100 classic.
> Po 2 latach (poltora sezonu)  i 10 000 km (nauka jazdy od zera absolutnego) 
> moge powiedziec, ze Z CZYSTYM SUMIENIEM POLECAM!
> 
> Dlatego, ze:
> 
> awaryjnosc - 0! usterek, wyciekow, itd.
> 
> komfort resorowania - bez zastrzezen
> 
> pozycja za kierownica - dla mnie troche za nisko siedzenie, 
> albo mi kolana za bardzo do gory wystaja - albo wystaja mi buty za podest,
> jestes nizszy wiec powinno byc ok,
> na bmw siedzi sie lepiej - choc przeszkadzaja cylindry po bokach.
> 
> eastycznosc silnika - wzorowa 
> (bez problemu wytrzymuje porownanie z drozszym 50% bmw montaukiem) 
> 
> subiektywnie osiagi - absolutnie wystarczajace, 
> wcale nie potwierdzily sie niektore rady(ostrzezenia), zeby na poczatek 650...,
>  
> juz po przejechaniu pierwszego tysiaca udaje mi sie je wykorzystywac,
> choc moze zmienie zdanie po umowionej przejazdzce triumphem rocketem;)
> 
> wizualnie - sadzac po opiniach gawiedzi - cacko
> (choc mnie nadal bardziej podoba sie bonda bmw classic)
> 
> Konkluzja - teraz jest tanszy prawie 20% niz wtedy, kiedy go kupowalem, 
> wiec ... decyzja nalezy do Ciebie.
> 
> Pozdrowienia
> 
> 

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się