• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

Odpowiadasz na:

Gość portalu: Dzakas  napisał(a): 

> Czy czasem ktos nie mial jakiegoś łuku którego by chciał fajnie zebrać ale
> wie,że aby spoko było trzeba go wziąść z duża predkością!!
> 
> Ogolnie ja motocykl wyczuty mam mysle ze bardzo dobrze na 100%mozliwosci mocy
> silnika itd i dobrze sobie radze w ciasnych zakretach lukach ostrych itd moge
> sie bardzo zlorzyc pod warunkiem, ze nie biore ich z predkoscia wieksza niz
> 100km/h i prawie zamykam opone na nich. Natomiast czasem widze duzy luk i aby
> w niego fajnie wejsc tzreba by jehac minimum 120 czasem 140 czasem 160 A wiec
> czy przy takich predkosciach da sie wejsc biorąc pod uwage topornośc motocykl
> spowodowane silnym wiatrem i przy zalorzmy pewnym zlorzeniu opona nie pusci??
> bo na tkaich lukach bardzo mlo pochylam motocykl i jakos sie boje lini
> ciaglych przerywanych itd wiec biore jednym pasem bo mam uczucie, ze przy tych
> predkocsciach i pewnym pochyleniu motocykla opona zlapie poslizg i wtedy
> trzeba gbrac zakret jednym pasem. I pytanie czy samochod nie lepiej radzi
> sobie z takimi zakrętami niekoniecznie o twardym zawieszeniu bo z twardym
> pewnei ma bardoz duze mozliwosci jak sprawa wyglada wejsc w zakrety miedzy
> motocyklem sportowym a osobowka np typu calibra z twadrym zawieszeniem przy
> predkosci wiekszych niz 120 itd

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się