• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

Odpowiadasz na:

Gość portalu: Ina  napisał: 

> Witam, po przeczytaniu tego artykułu doszłam do wniosku,że 
> powinnam się wypowiedzieć.Otóż załatwianie spraw w telepunkcie, 
> dokładnie przy ul.Lipowej jest istnym koszmarem.Pracownice są 
> słabo poinformowane, a o ewntualnych zmianach wogóle nie 
> powiadamiają klijentów.Mało tego, nie dopełniają do końca swoich 
> obowiązków, np.przy zawieraniu umowy nie dostarczają aneksu do 
> umowy, który jest niezbędny, mówiąc, że jest niepotrzebny.I tu 
> pojawia się pytanie, czy błekitna linia temu zaradzi??? Szczerze 
> wątpie, sprawy będą pewnie wciąż niezałatwione,ku trwodze 
> klijentów.

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się