• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

Odpowiadasz na:

Gość portalu: mieszkaniec  napisał(a): 

> Witam zadowolonego
> jedno małe ale
> na tym forum nie piszą malkontenci i tacy polscy narzekacze
> piszą klienci którzy zapłacili w terminie, sporo pieniędzy i którzy 
> nie dostali tego za co zapłacili
> czyli nie narzekacze a nabici w butelce
> Twoje zadowolenie jest zadziwiające z powodów:
> 1. Plac budowy na etapie IV to wg Ciebie powód do zadowolenia ?
> 2. zawalenie wszystkich terminów na etapie IV - jw ?
> 3. brak jakichkolwiek prac przy usuwaniu usterek na etapie III do 
> czego się Murapol zobowiązał - to też powód do zadowolenia ?
> 4. jakbyś poczytał to zarówno lokalizacje jak i ceny i estetyka 
> osiedli były chwalone. ale problem to realizacja umowy z klientem. i 
> prawdomówność. i obsługa klienta. i ... mógłbym tak jeszcze.
> 5. a teraz coś z dziedziny managerki - nie obraź się ale Twój 
> dyrektor musi być zadowolony. bo nawet gdyby nie był to Ci tego nie 
> powie. nawet gdyby go murapol oszukał i wydymał (jak wielu z nas) to 
> Ci tego nie powie. Dlatego że jest Dyrektorem.
> a Tobie życzę miłego mieszkania i środków wyostrzających kontakt z 
> otoczeniem. 

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się