• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

Odpowiadasz na:

Gość portalu: bydgoszczanin  napisał(a): 

> no coż ciekawe ale chyba nie nasza kieszeń! tanij wyjdzie przejazd autobusem 
> niz pociagiem w wersji niemieckiej! to po pierwsze.
> po drugie odcinek linii piła - krzyż nie jest zelektryfikowany na odcinku krzyż
>  
> piła!
> po trzecie w Polsce PKP stosuje zasilanie trakcji 3 kV prądu stałego w Niemczec
> h
> prawdopodobnie jest inny parametr zasilania / na przykład w przodujących w 
> Europie SNCF z sztandardowym TGV jest 25 kV prądu zmiennego - no ale to mozna 
> obejść stosując zestawy z lokomotywa spalinowa - na szczęscie rozstaw szyn jest
>  
> taki sam!/
> po czwarte na obszarze tym poza bydgoszczą piłą i ewentualnie toruniem jeżeliby
>  
> tam sięgała trasa pociągu nie ma większych skupisk ludności
> po piate stan sameych torów - na trasie do kostrzynia formalnie mozna jechac z 
> prędkością do 120 km/h faktycznie jednak pociagi musza jechac z mniejszą 
> prędkością - szczegolnie na odcinku piła - krzyż. ale także na przykład przed 
> wyrzyskiem jest mały most na rzeczce i wszystkie pociagi łącznie z pospiesznymi
>  
> musza wyhamowywać do 50 km/h. taka sytuacja trwa juz od kilku lat.
> po piate chcąc przystosować linie do wiekszych prędkosci trzeba byłoby ja 
> przebudowąc mówiąc prosto złagodzic znacznie łuki wystepujące na trasie = na 
> przykład przed Nakłem od strony Bydgoszczy - a to sie wiąże z wydatkiem 
> poteżnych pieniędzy.
> po szóste dla zwykłego zjadacza bilet DB bedzie zbyt drogi a ci zamozniejsi 
> pojadą własnym samochodem albo skusza się na tanie linie lotnicze - przy tej 
> drugiej opcji zyskuja sporo czasu. mając na uwadze powyższe jest ało 
> prawdopodobne aby na dłuższą mete DB bawiłó się w coś takiego na tej trasie.to 
> na tyle! 

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się