• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

Odpowiadasz na:

Gość portalu: wozny sondowy  napisał(a): 

> Bez konkurencji o tego samego klienta. Utrzymanie Portru Lotniczego na przyzwoi
> tym poziomie to olbrzymie pieniadze i potezna kadra np. Frankfurt nad Menem to 
> 48 000,- pracownikow w Porcie Lotniczym a koszt budowy samego tylko dworca kole
> jowego dla pociagow dalekobieznych  obslugujacych pasazerow lotniska wraz z nad
> budowa hotelowo-uslugowa to 1,- miliard Euro a wiec kwoty trudnowyobrazalne dla
>  lokalnego biznesu Wybrzeza. Sens ma inwestowanie w lotnisko Rebiechowo o dobre
> j lokalizacji i z mozliwosciami rozbudowy gdzie  zasadniczym problemem jest sko
> munikowanie lotniska z krajem a wiec budowa dworca dla pociagow ICE rozwozacych
>  pasazerow po Polsce z predkoscia 310,- km /h co tez jest nierealne z uwagi na 
> koszty budowy takich specjalnych torowisk i szanse na zwrot inwestycji pomijaja
> c koszty biletow. Kosakowo ma sens jako lotnisko niekonkurencyjne a wiec wyspec
> jalizowane w innego typu uslugach niz Rebiechowo. Pozostaje nadal otwartym pyta
> nie o to jak w przyszlosci potocza sie sprawy korzystania przez pasazerow z kom
> unikacji lotniczej i wcale nie ma gwarancji ze ten typ transportu na niewielkic
> h odleglosciach ma przyszlosc a przeciez Kosakowo to lokalne lotnisko na obszar
>  kilku wojewodztw a nie kilku kontynentow bo takiej klasy nie ma i Rebiechowo. 
> Jako baza logistyczna tez sie nie kwalifikuje z uwagi na peryferyjne polozenie 
> Trojmiasta i koszty transportu lotniczego gdzie sens maja lotniska polozone cen
> tralnie. Najwieksze szanse ma Kosakowo jako lotnisko sportowe dla jednoosobowyc
> h samolocikow i szybowcow oraz jako lotnisko zapasowe.

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się