• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

Odpowiadasz na:

Gość portalu: Bernard  napisał(a): 

> Hey nicelus,
> Co za bzdury wypisujesz....
> Azbest stosowany byl przez dziesiatki lat i....bedac "w budynku nikomu nie szko
> dzil...
> Po prostu azbest szkodliwym nie jest zanim sie go "nie ruszy:"
> Problemy z azbestem zaczely sie pojawiac gdy starzejace sie budynki wymagaja re
> montow...Wowczas dochodzilo do powstawania "pylu" azbestu ktory mogl byc wdycha
> ny przez pracujacych przez nich ludzi i rzeczywiscie powodowac problemy...
> Jesli, jak piszesz ( a ufac twoim inormacjom nie mozna) palac republiki rozebra
> no to na pewno nie dlatego ze byl w nim abest.. 
> Najprawdopodobniej wymagal "kapitalnego remontu" ... 
> Obecnosc azbestu spowodowala na pewno drakionski wzrost kosztow przedsiewziecia
>  (specjalistyczne urzadzenia itp) ktory uczynil cala impreze...nieoplacalna...
> Pamietaj - jesli nie bedziesz ruszal struktury budynku....mozesz bezpiecznie zy
> c w budynkach z azbestem...
> W Kanadzie nie ma obowiazku niszcenia budynkow zawierajacych azbest, lecz prawo
>  wymaga by podczas ewentualnych remontow zostal on usuniety i to bezpiecznie...
> Ty i marek zrezygnowaliscie juz z jednego "rewolucyjnego" niewypalu ( IV rozbio
> r Polski) wiec szukacie nastepnego "smierdzacego tematu" by istniec....
> Powiem ci cos...
> istniejecie..
> :):):):)
> PS. Ocieplenie i zmiana elewacji UW nie bedzie wymagala nawet dotykania miejsc 
> w ktorych azbest moglby sie znajdowac.... Gdyby ktos mial jakies jednak watpliw
> osci to uszczelnienie scian i ich pomalowanie po0winno przywrocic spokojny sen.
> ..
> Jesli oczywiscie azbest w ogole sie w budynku znajduje...
> Zostawilbym to jednak dla ekspertow - ale bron Boze nie pisowskich
> I to sa jaja

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się