• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

Odpowiadasz na:

Gość portalu: builder  napisał(a): 

> wybacz= nie masz racji, 
> porownanie samolotu do samochodu ne jest takie samo biorac pod uwage 
> kierujacego tymi pojazdami,
> doswiadczenie podczas kierowania ma ogromny wplyw jednak podczas 
> prowadzenia obu machanizmow juz nie,
> 1. samochod podczas naglego nacisniecia gazu z b. mocnym sinikiem 
> moze sie poslizgnac w miejscu kolami (boksowanie kol) i nagle 
> ruszenie nie jest natychmiastowe i zalezy od przyczepnosci opony do 
> podloza, co ma duze znaczenie, podloza (drogi) moga byc suche i 
> mokre a i te dziela sie na inne w zaleznosci od otoczenia i warunkow 
> atmosferycznych,  twoje nowe BMW posiada czujniki, ktore pozwalaja 
> dostosowac auto do warunkow pogodowych a jednak udaje sie zaboksowac 
> kolami,
> 2. samoloty odrzutowe maja to do siebie, ze warunki atmosferyczne 
> typu: wilgoc, deszcze, mrozy, wiatry na silniki nie dzialaja bo  
> silniki maja czujniki, ktore tak dostosowuja ich prace by wydajnosc 
> ic byla najlepsza w normalnj pracy nie i nie przekraczala 75~80% ich 
> mocy(gardziel turbiny samoczynnie ustawia sie do warunkow w 
> zaleznosci od tego co zassysa do wewnatrz), a to powoduje fakt taki, 
> ze przy szybki dodaniu gazu moc wzrasta praktycznie o te 20% wiecej 
> i wyprowadza mazyne w mgnieniu oka w gore,
> 
> p.s.
> porownaj sobie gosciu dane techniczne 2 samolotow: TU 154 i Boeinga 
> 747, porownaj masy i predkosci oraz moce silnikow i wyposazenie=juz 
> jestem pewien, ze jestes na TAK za Boeingiem=juz 30 lat tmu roznice 
> byly kolosalne!=jednak komunisty musialy byc gora!,
> 
> szkoda gadac,
> 
> 
> 
> 

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się