• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

Odpowiadasz na:

Gość portalu: builder  napisał(a): 

> w punkcie:(1) nie postawilem przecinka i przy liczbie:9803 powinno 
> byc:9.803N,
> a przy punkcie:(2)sie majtnolech bo podzielilem (g) zamiast pomnozyc 
> i wyszly by:(Kg) - :(,
> to sprawdzmy czy to dziala:
> (52.800lbs*465g)/1000g=24.552Kg/0.102g=240705.8823N/1000g=240.70KN
> ----
> cyt:
> " Boening np 737-800 ma siłę ciągu 2 × 26.400 lbs = 52.800 lbs = 235 
> kN przy masie maksymalnej ok. 80 ton. czyli 303/102=2,97kN/t > 
> 235/80/=2,94kN/t."
> 
> i u sie juz wszystko zgadza :)).
> ----
> cyt:
> "TU154 ma siłę ciągu 3 × 103 kN = 303 kN (kilo niutonów - jednostki 
> Mkn nie są mi znane i nie wiem co oznaczają) z masą maksymalną 102 
> ton."
> 
> gdzies widzialem jednostke miary: MkN=znajde to i przedstawie,
> jednak caly czas porownujemy moce silnikow dwoh samolotow i roznice 
> te sa kolosalne bo szybkosc dzialana w ekstremalnych warunkach 
> przestarzalej turbiny i nowoczesnj jest nie do porownania, dlatego 
> tez podalem w jednym z moich odpowiedzi porownanie pomiedzy starszej 
> generacji samochodem a nowszej=i mysle, ze to jest przekonywujacy 
> argument, a to, ze te starsze samochody doskonale sie sprawdzaja to 
> nie znaczy, ze ich osiagi techniczne sa porownywalne z nowszymi 
> samochodami i tylko o to mi chodzilo., 
> 

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się