• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

Odpowiadasz na:

von.g  napisał: 

> Panie Kaczynski , zapomniales jeszcze dodac co ukradlem :)
> 
> > Fajne te Twoje zrodla. FUD pierwszej wody.
> Co dokladnie jest tutaj FUDem ? 
> 
> > Patrz, a sam wlasnie pisales ze podzbior nie moze byc rozciagany na
> > calosc. Ciekawe jak Ci sie optyka zmienia ;)
> 
> Widzisz mlotku. Jakbys mial w szkole matematyke to bys wiedzial , ze do obaleni
> a
> twierdzenia wystarczy kontr przyklad. Do udowodnienia jakiegos twierdzenia juz 
> nie. 
> 
> Napisales , ze program raz napisany pod windowsem bedzie dzialal wiecznie pod
> kazdym innym. By obalic to twierdzenie wystarczy kontr przyklad. Np lista
> programow ktore urzytkownikom nie dzialaja. 
> 
> By udowodnic , ze programy na Linuxa sa nie przenoszalne nie wystarczy podac
> jednego przykladu. Jak probujesz to zrobic. 
> 
> Ale do tego trzeba skonczyc szkole a nie kurs M$ :)
> 
> >> Zaczne placic "haracz" innej?
> 
> A skad ona bedzie miala zrodla Twojej aplikacji ?
> 
> >> > porownuj cen stania w miejscu do jazdy autobusem.
> >
> > Wybacz, ale nie porownuje.
> 
> Wybacz ale porownujesz. Skad sie wziely 43mln kosztow migracji? Ano stad , ze
> zostanie przy windows NT kosztowalo 0. Bo jesli porownalbys koszty migracji do
> Linuxa z kosztami migracji do XP to juz nie wyszlo by 43mln tylko 2 - 20 mln
> wedlug roznych wersji ktore podajesz.
> 
> >> Duzo udalo Ci sie nakrasc w ten sposob?
> 0zl 0gr
> 
> > Wybacz, synek, ale swoje zrodla podalem - to strona MS o edukacji.
> 
> Tak podales tylko ,ze pozniej. Twoj poprzedni post 12:44 , post w ktorym podale
> s
> linka 12:49 :)
> 
> wybacz ,ze nie przemieszczam sie w czasie i przestrzeni zeby odgadnac Twoje
> przyszle posty :)
> 
> >> Przykro mi ze nie przeczytales linkow ktore Ci wyslalem.
> 
> Przeczytalem , chronologicznie :)
> 
> >> Oooo, super. A linux na komputerach uczniow i openoffice to sie
> > zainstaluje za darmo? Kolejny "przypadkiem" pominiety koszt?
> 
> Tak , zainstaluje sie za darmo. Szkola uczy obslugi komputera. Instalacja OS to
> podstawowa umiejetnosc. Celowo pominiety nie istniejacy koszt.
> 
> Czyli co zostaje 10 000 zl rocznie vs 0zl ?
> 
> > Czyli, jak rozumiem, Twoje doradzanie klientowi polega na tym -
> > zignorowac oficjalne stanowisko vendora, znalezc wypowiedz jakiegos
> > badylarza - i na nim sie oprzec?
> 
> Nie , nie rozumiesz. Moim klientem nie sa szkoly wiec nie musze byc ekspertem w
> temacie. Link ktory Ci podeslalem to pierwszy wynik w googlu dla frazy windows
> dla szkol
> 
> www.google.fi/search?q=windows+dla+szkol&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:en-GB:official&client=firefox-a
> Nie moja wina ,ze ten Twoj vendor nie pozycjonuje stronki
> 
> > No i oczywiscie nauczyciele nigdy nie odchodza z pracy.
> 
> Zdziwilbys sie jaka jest niska rotacja w szkole. Ale fakt czasem odchodza. Ale
> biorac pod uwage ze nam koszty zwiekszyly sie do 10 000 zl na licencje mozemy
> przeszkolic w rok 5 nauczycieli.
> 
> >> Nazywanie zlodzieja (ktorym niewatpliwie jestes) nie jest
> > oszczerstwem. 
> 
> Zapomniales dodac ,ze stoje tam gdzie stalo ZOMO :) A co tak wlasciwie ukradlem
> ? :)
> 
> >> Masz watpliwosci - pozwij mnie do sadu. Adres prokuratury juz podale
> m w tym
> watku, gazeta.pl ma moje prawdziwe dane. Zaden problem.
> 
> Wlasciwie to jest problem bo zeby zlozyc wniosek potrzebuje Twoich danych , a
> gazeta mi ich nie wyda dopuki nie bedzie wniosku :)
> 
> >I cale zyski ze swojego zlodziejskiego geszeftu oddasz mi w odszkodowaniu.
>   
> 
> Tu sie zgodze :) Dostaniesz cale 0zl 0 gr :)
> 
> >to co robisz jest karalne.
> 
> Hehe wyrazanie wlasnej opini ?:) Czy powolywanie sie na niezalezne odemnie
> zrodla ktore za kazdym razem przytaczam ?:)
> 
> 
> 
> 
> 
> 
> 
> 
> 
> 

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się