Gość portalu: Fiodor napisał(a): > Mnie nie dziwi, że mogło być - tego nie wiem - mało słuchaczy. Komercyjne radia > to tysiące reklam, pseudokonkursów nakręcających biznes, a do tego średnio roz > garnięte programy, chociaż 80% to takie gadanie dla gadania pomiędzy piosenkami > i tutaj też gusta są różne, więc subiektywnie powiem - nie najwyższych lotów, > chyba, że jakiś hit sprzed wielu lat, kiedy zalew tandety był jednak mniejszy. > Na tym polu to trochę, jak ambitny film, który garstka ludzi pochwali, ale też > garstka obejrzy, bo zajdzie z ekranów po 3 tygodniach wyświetlania, a super man > y, iluzje i inne mniej wymagające wciąż znajdują odbiorców. Nie znaczy to, że n > ależy się poddawać i wprowadzać tylko te drugie. W przypadku radio właściciele > się poddali, woleli zarobić bezmyślnie.