• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

Odpowiadasz na:

Gość portalu: adamemer  napisał(a): 

> Odnosnie referendum to jestem swiadomy tego, ze w obecnym ukladzie, jest to nie
> zwykle malo prawdopodobne. Chodzilo mi raczej, zby wywolac temat, tak, by "wlad
> za" czula, ze ludzie patrza im na rece, zeby Lodzianie przestali byc oszukiwani
>  w wyjatkowo beszczelny sposob. Wmawia sie nam, ze brakuje pieniedzy, podczas g
> dy sa lekka reka wydawane na bzdury typu nowe logo, albo na wybujale i rozdmuch
> ane inwestycje i projekty w stylu dwupasmowej Czerwonej, albo szesciopasmowej M
> aratonskiej z estakadami, podczas kiedy nie robi sie nic w sprawie np. Karskieg
> o, czy Trasy Konstytucyjnej. Wmawia sie ludziom, ze nie ma kasy, i jednoczesnie
>  wywala ja na lewo i prawo.
> Odnosnie zmiany cen biletow, to podwyzka bedzie polegala przede wszystkim na ty
> m, ze zamiast biletow 30 min beda 20min i 40 min, ale oczywiscie sprytnie zmien
> i sie rozklady tak, zeby na 20 min nigdzie sensownie nie dojechac. Ostatni przy
> klad to remont Limanowskiego. Dwa lata czekalismy na zakonczenie i co sie okaza
> lo? Zadna linia nie wrocila na swoja dawna trase. 2 zostala skrocona do Szczeci
> nskiej a 5 do Zabienca. Czyli mieszkancy Teofilowa musza sie przesiadac, jesli 
> chca dojechac w rejon Franciszkanskiej/Kilinskiego. Oczywiscie po cichu wydluzo
> no czas przejazdu 2 i to na krotszej, niz przed remontem trasie. W tym przypadk
> u jest tez drugie dno. Chodzi tez o wygaszenie popytu na Aleksandrowskiej, by z
> likwidowac torowisko pod pretekstem, ze tramwaje jezdzily tam puste, a w ramach
>  Koleji Aglomeracyjnej bedzie mozna pominac przystanki na wiadukcie i powiedzie
> c, ze jest super bo jest krancowka na Zabiencu. Zobaczcie co sie dzieje z LTR. 
> Obiecywano szybki tramwaj, a mamy bubel, gdzie malo tego, ze tramwaj jest wolni
> ejszy niz przed remontem, to jeszcze zlikwidowano przy okazji mozliwosci objazd
> ow. I co? I nic cisza. A potem wszyscy sie dziwia, ze Lodziani to malkontenci. 
> Trudno, zeby sie cieszyli, jesli po kazdym remoncie jest gorzej, niz przed. To 
> samo jest z kierowcami, bo przeciez za ogromne pieniadze stawia sie byle gdzie 
> np "inteligentne sygnalizacje" przez co zielona fala jest niemozliwa, ale wazne
> , ze zarobili "znajomi krolika". To akurat juz tradycja, bez znaczenia, kto jes
> t prezydentem. Pamietacie dwa przejscia podziemne obok siebie na Zabiencu? Drog
> o i bez sensu, ale udalo sie zarobic i zarabia sie dalej, bo przeciez trzeba je
>  teraz remontowac i sprzatac...
> W pierwszej kolejnosci zamiast podnosic cene, powinno sie sprawic, by wiecej lu
> dzi przyciagnac do zbiorkomu. Ale to w cywilizowanych miastach. U nas sie podno
> si cene, a potem likwiduje, udajac zdziwienie, ze nikt nie jezdzi...
> Co do 46, to MKT jest tansze, tabor jest o wiele wygodniejszy i lepszy pomimo, 
> ze starszy i w wagonach jest cieplo. Czyli jak sie chce to mozna.

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się