• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

Odpowiadasz na:

Gość portalu: gosc  napisał(a): 

> > Po pierwsze chciała zlikwidować dopłacanie przez Łódź do komunikacji w Zg
> ierzu i Ozorkowie
> 
> Po pierwsze to nieprawda, a po drugie - takie dopłacanie jest jak najbardziej l
> ogiczne i uzasadnione. Brak tramwaju to kolejne tysiące samochodów na łódzkich 
> ulicach próbujących znaleźć miejsce do parkowania w centrum Łodzi.
> 
> > Po co dwie spółki miejskie zajmujące się tym samym? 
> 
> Po to, żeby podłódzkie samorządy miały wpływ na kształt komunikacji miejskiej n
> a ich terenie.  Nihil novi - taka sytuacja jest powszechna na większości bardzi
> ej rozbudowanych sieci tramwajowych (Karlsruhe, Bazylea, Rhein-Neckar, Zagłębie
>  Ruhry).
> 
> > W utrzymaniu to zawsze będzie droższe,
> 
> Sufitologia stosowana Małego Kazia. Może by i było droższe gdybyśmy mieli wolny
>  rynek usług komunikacyjnych a nie monopol kolosa, który nie ma najmniejszej mo
> tywacji do racjonalizowania kosztów funkcjonowania. Ale nawet wtedy nie jest to
>  takie oczywiste - na świecie funkcjonują miliony małych firm zdolnych do konku
> rowania z potentatami.
> 
> > nawet biorąc pod uwagę, że MKT przynosiło zyski.
> 
> Czyli: jeśli fakty świadczą przeciwko mnie - tym gorzej dla faktów.
> 
> W kwestii linii podmiejskich warto też zauważyć, że Łódź prowadzi perfidną grę 
> uzależniając integrację taryfową z Łodzią od zaakceptowania monopolu MPK na prz
> ewozy na danej trasie. W żadnym cywilizowanym kraju się tak nie robi a i w Łodz
> i jest to realizowane prawem kaduka.
> 
> > Biorąc pod uwagę, że ta podwyżka byłaby de facto obniżką,
> 
> Nie byłaby.
> Po pierwsze nie wiadomo co z biletami na więcej niż 40 minut (60, 120), ale wie
> le wskazuje na to, że miałyby zniknąć, podobnie jak możliwość dokasowania w tra
> kcie jazdy.
> Po drugie - znaczące ograniczenia w wykorzystaniu migawek trasowanych (na 2 lin
> ie zamiast na trasę)
> Po trzecie - ciężko mówić o obniżce, skoro mają być bilety, owszem, ważne nieco
>  dłużej, ale też zauważalnie droższe.
> 
> > I czy ona o wszystkim decyduje? Może warto odwołać nie Zdanowską, a radę 
> miejską.
> 
> Rada Miejska nie zajmowała się na razie tematem cen biletów. Pomysł nowej taryf
> y powstaje pod skrzydłami pani prezydent, a miedzy wierszami można wyczytać, że
>  powstał w, co za niespodzianka, harcerskiej kuźni talentów wszelakich na Tramw
> ajowej 6/8.

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się