• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

Odpowiadasz na:

zamek  napisał: 

> Jeżeli ŁTR pojechałby aktualnym ciągiem, to miałby solidny problem w
> zmieszczeniu się w skręty na Żwirki. Ponadto zrobiła się to ostatnio tak
> zapchana ulica, że idea "szybkiego" tramwaju tamże by zwiędła. Dawniejsze plany
> (jak widać, wciąż aktualne), przewidywały jazdę prosto Kościuszki aż poza
> Radwańską i skręt łagodnym łukiem w stronę Wólczańskiej przed Skorupki. Takie
> łuki można pokonać swobodnie. Potem ze względu na doprowadzenie tramów do
> Przybyszewskiego miał być wybudowany skręt w Czerwoną, a tramwaje Piotrkowską
> kursowałyby na odcinku od pl. Niepodległości do Czerwonej właśnie (nawiasem
> mówiąc wkrótce na skrzyżowaniu Wólczańska / Czerwona / Wróblewskiego zacznie
> powstawać rondo). Zatem w rejonie Górniaka mielibyśmy dwie równoległe linie -
> wolnobieżną przez Piotrkowską i szybkobieżną przez Wólczańską, a co za tym idzi
> e
> skomunikowanie węzła na pl. Niepodległości nie byłoby takie najgorsze. Może
> odbudowanoby łącznicę w śladzie dawnej Piotra Skargi?
> W każdym razie mimo tego, że aktualnie przystanek Piotrkowska / Żwirki mam o 50
> m od wejścia do klatki schodowej, jestem za budową ŁTR wg powyższego projektu.

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się