• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

Odpowiadasz na:

el-042  napisał: 

> Gość portalu: belyall  napisał(a): 
> 
> > > Tak się składa, że miasto wypełnia masa zabudowy powojennej, a ukła
> d drog
> > owy
> > > jest przedwojenny. 
> > 
> > Rozumiem, że np. we Wiedniu jest powojenna zabudowa, a układ drogowy 
> XXstowiecz
> > ny?
> 
> Zapomniales o U-Bahnie i S-Bahnie. To rozwiazuje problemy komunikacyjne i jest 
> podstawa komunikacji. Tramwaj to tylko uzupelnienie.
> 
> > 
> > > Należy przystosować obecny stan drogowy do stanu zabudowy.
> > > Drogi te i osiedla projektowano jednocześnie. Domy wybudowano, dróg
>  nie. 
> > Nie
> > > potrzeba nam żadnej rewolucji. Te pomysły odpowiadają potrzebom mia
> sta, s
> > ą w
> > > porównaniu z innymi o wiele tańsze przez rezerwy terenowe tworzone 
> od lat
> >  i
> > > niczym nie straciły na czasie. 
> > 
> > Ok, ale w tym wszyskim widać u Ciebie brak zrozumienia.
> > 
> > > Poza tym fachowcy potwierdzają ich przebieg, a
> > > oni wiedzą co robią i na pewno mają argumenty na to, dlaczego je ut
> rzymuj
> > ą i
> > > chcą ich realizacji.
> > 
> > Więc najpierw ich zrozum i zadaj sobie pytanie, dlaczego właśnie Wólczańs
> ka?
> 
> Bo lezy najblizej Kosciuszki i nie jest Piotrkowska. Gdyby nie palac biskupi i 
> ktedra, to Kosciuszki juz dawno pobieglaby swoim kierunkiem do Pabianickiej, a 
> tak zatryzmala sie na obejciu, jakby oczekujac, ze katedra sie rozsypie.
> 
> --
> Odpłyń Łodzią
> 

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się