• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

Odpowiadasz na:

el-042  napisał: 

> Masz rację. Ale często się udaje, a udaje się tym częsciej im więcej jest 
> pieniędzy. Gdyby było metro, to nikt by sie nie głowił nad ŁTRem i innymi 
> zmianami. Ja kocham zabytkowe formy. Cieszę się, że Łódź uniknęła zniszczeń 
> wojennych i serce mi krwawi, jak widzę, co się wyrabia w Manufakturze i na 
> Księżym Młynie. Od numerków są konstruktorzy i inżynierowie budowlani. To 
> dzięki nim mamy bloki. Architekci wychowywani na Corbusierze mieli w glowie 
> inna architekture niz bloki. Mozliwosci finansowe i brak po wojnie 
> wyksztalconej kadry zrobily swoje. Wg mnie atutem Piotrkowskiej nie jest 
> tramwaj, tylko jej zabudowa i prestiz. A rozklekotany tramwaj obniza tylko jej 
> prestiz. Dlaczego handel rozwinal sie na polnocnej Piotrkowskiej? Jestem 
> pewien, ze na poludniu byloby tak samo, gdyby wylaczyc ja z ruchu. Przez 
> szacunek do historii trzeba takze szanowac lata powojenne. Tego nauczyli sie 
> juz Niemcy. Miasto na pustyni nie wypali przez klimat. Tychy jakos zyja, a byly
>  
> projektowane od zera.
> 
> --
> Odpłyń Łodzią

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się