• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

Odpowiadasz na:

Gość portalu: .  napisał(a): 

> > Mam jedno ale za to zasadnicze pytanie. Mam nadzieję na fachową
> > odpoiwiedź. Czy istnieje techniczna mozliwość połączenia tunelu z
> > dworca fabrycznego z istniejącym układem torowym stacji Łódź Kaliska?
> 
> Jako taka - oczywiście, że istnieje (sam napisałeś o koncepcji która takie
> wyjście zakłada). Jedyny problem jest taki, że łuk jest zbyt ciasny, aby TGV
> wyszło nim z pełną zakładaną dla tego odcinka prędkością. Dlatego w przytoczone
> j
> koncepcji wyjście TGV prowadzi wolnym korytarzem zarezerwowanym pod "Trasę
> Wojska Polskiego". To umożliwia wytyczenie łagodniejszego łuku.
> 
> > Boję się, że ktoś chce nam zafundować jajo :-/
> 
> Oczywiście, że chce. Kilka osób od dawna próbuje na to zwrócić uwagę.  Tunel
> zamiast integrować węzeł w "oficjalnych" projektach jest jakąś sztuką dla sztuk
> i
> bo ma być tunel, żeby było nowocześnie.

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się