Gość portalu: . napisał(a): > > Mam jedno ale za to zasadnicze pytanie. Mam nadzieję na fachową > > odpoiwiedź. Czy istnieje techniczna mozliwość połączenia tunelu z > > dworca fabrycznego z istniejącym układem torowym stacji Łódź Kaliska? > > Jako taka - oczywiście, że istnieje (sam napisałeś o koncepcji która takie > wyjście zakłada). Jedyny problem jest taki, że łuk jest zbyt ciasny, aby TGV > wyszło nim z pełną zakładaną dla tego odcinka prędkością. Dlatego w przytoczone > j > koncepcji wyjście TGV prowadzi wolnym korytarzem zarezerwowanym pod "Trasę > Wojska Polskiego". To umożliwia wytyczenie łagodniejszego łuku. > > > Boję się, że ktoś chce nam zafundować jajo :-/ > > Oczywiście, że chce. Kilka osób od dawna próbuje na to zwrócić uwagę. Tunel > zamiast integrować węzeł w "oficjalnych" projektach jest jakąś sztuką dla sztuk > i > bo ma być tunel, żeby było nowocześnie.