• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

Odpowiadasz na:

pradziad3  napisał: 

> >Autor: Gość: furippu IP: *.p.lodz.pl 02.08.08, 00:21 
> 
> >Oczywiscie, ze istnieje taka mozliwosc. Rozwiazania, ktore zostaly 
> >zaproponowane do tej pory nie sa wiazace. Nikt nie podjal jeszcze 
> >zadnej decyzji. Wg propozycji miasta, linia podziemna pod 
> >Bratyslawska i na skos miasta do Fabrycznego bylaby tylko dla 
> >pociagow dalekobieznych, ale mialaby powstac tez 
> >srednica "regionalna" pod Zielona z rogalezieniem trojkatnym - 
> >jedno 
> >wchodziloby na Kaliski. W stosunku do rozwiazania CNTK podwyzsza to 
> >koszty o 30%-60%, zaleznie od przyjetych rozwiazan szczegolowych. 
> 
> To jeszcze dwa pytania:
> 1) Jak ze sprawą tego rozgałęzienia lini regionalnej. Bo wskazane 
> byłoby, by były na tej lini 4 tory: 2 na kaliski oraz 2 na 
> Żabieniec. Ale tyle to się pod Zieloną chyba nie zmieści, prawda???
> Jak zatem miałóby to wyglądać? Poziomego węzła w tunelu/wykopie 
> gdzieś na terenach WAM sobie nie wyobrażam, bo to by się zakorkowało 
> bardzo szybko. Czy może 1 (!?) tor na Kaliski i 1 na Żabieniec, 
> przechodzący w 2 tory już po rozgałęzieniu? Też za ciasno...
> 
> @) jak sprawa korytarza dla lini KDP na zachód od Łodzi? Bo - moim  
> zdaniem wskazane byłóby raczj wyjście od Łodzi przez Retkinię i 
> trasowanie Ygreka na południe od Jeziorska. Ale z punktu widzenia 
> łódzkiego węzła wygodniejsze jest wyjście wzdłuż Nowo-Wojska 
> Polskiego. No ale potem Ygrek by musiał albo biec na północ od 
> Jeziorska, albo być "wygięty" na południe od zalewu - obie te wersje 
> bardzo by go wydłużały...
> 
> 

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się