pradziad3 napisał: > >Autor: Gość: furippu IP: *.p.lodz.pl 02.08.08, 00:21 > > >Oczywiscie, ze istnieje taka mozliwosc. Rozwiazania, ktore zostaly > >zaproponowane do tej pory nie sa wiazace. Nikt nie podjal jeszcze > >zadnej decyzji. Wg propozycji miasta, linia podziemna pod > >Bratyslawska i na skos miasta do Fabrycznego bylaby tylko dla > >pociagow dalekobieznych, ale mialaby powstac tez > >srednica "regionalna" pod Zielona z rogalezieniem trojkatnym - > >jedno > >wchodziloby na Kaliski. W stosunku do rozwiazania CNTK podwyzsza to > >koszty o 30%-60%, zaleznie od przyjetych rozwiazan szczegolowych. > > To jeszcze dwa pytania: > 1) Jak ze sprawą tego rozgałęzienia lini regionalnej. Bo wskazane > byłoby, by były na tej lini 4 tory: 2 na kaliski oraz 2 na > Żabieniec. Ale tyle to się pod Zieloną chyba nie zmieści, prawda??? > Jak zatem miałóby to wyglądać? Poziomego węzła w tunelu/wykopie > gdzieś na terenach WAM sobie nie wyobrażam, bo to by się zakorkowało > bardzo szybko. Czy może 1 (!?) tor na Kaliski i 1 na Żabieniec, > przechodzący w 2 tory już po rozgałęzieniu? Też za ciasno... > > @) jak sprawa korytarza dla lini KDP na zachód od Łodzi? Bo - moim > zdaniem wskazane byłóby raczj wyjście od Łodzi przez Retkinię i > trasowanie Ygreka na południe od Jeziorska. Ale z punktu widzenia > łódzkiego węzła wygodniejsze jest wyjście wzdłuż Nowo-Wojska > Polskiego. No ale potem Ygrek by musiał albo biec na północ od > Jeziorska, albo być "wygięty" na południe od zalewu - obie te wersje > bardzo by go wydłużały... > >