• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

Odpowiadasz na:

Gość portalu: furippu  napisał(a): 

> 1) Ogolnie jest tak: 
> 2 tory dla pociagow tranzytowych m/reg (w tym KDP); obciazenie okolo 
> 10 par/h oraz
> 2 tory dla pociagow regionalnych - obciazenie okolo 13-14 par/h. 
> Oczywiscie obciazenia sa liczone dla mozliwie pelnego wezla i sieci 
> w regionie, a to po uwzglednieniu linii piotrkowskiej i linii do 
> Belchatowa. Przyjeta czestotliwosc - 2 pary poc. obslugi 
> podstawowej/h na kazdej galezi regionalnej plus 2 pary REx na linii 
> Kaliskiej. Wezel, nazwany Polesie, przewiduje sie bezkolizyjny, choc 
> sa rozne warianty i rozne stopnie "bezkolizyjnosci". W ukladzie CNTK 
> mozna to zrobic najlepiej i wprost modelowo. W ukladach "miejskich" 
> zawsze jest koniecznosc pakowania jakichs poc. m/reg na linie 
> regionalne, bo wezel na pare szybka mozna zrobic dopiero kolo 
> Waltera-janke, a zatem za Kaliskim, ktorego obsluga niektorymi 
> pociagami m/reg jest wskazana, choc moze nie od razu - bo tam nic 
> nie ma dzisiaj. Wezel moze przeciez byc bezkolizyjny na terenie WAM -
>  tam jest sporo miejsca - takze na rampy z pochyleniem 2%. 
> Szerokosc korytarza potrzebnego na tunele nie ma wiekszego znaczenia 
> w aspekcie szerokosci ulicy Zielonej, bo tunel moze byc tylko 
> gleboki, najpewniej drazony TBM. Proste wyliczenie, przy zachowaniu 
> zasady, ze swiatlo miedzy tunelami rurowymi jest takie, jak srednica 
> tuneli: 
> - jesli rury jednotorowe, to mamy 4 x 9m (tunele) + 3 x 9 m 
> (swiatla) = 63m
> - jesli rury dwutorowe (co byloby lepiej, szybciej, a pewnie i 
> taniej): 2 x 12,5m + 12,5m = 37,5 m 
> W obu wypadkach znacznie szerzej niz te 14-15m Zielonej. 
> Zagospodarowanie na gorze ma znaczenie przy lokalizacji stacji oraz 
> przy lokalizacji komor rozjazdowych, ktore powinny miec kontakt z 
> powierzchnia niezbedny do uzycia TBM. 
> 
> 2) Jak czytam, ze nadal sie wiaze wyprowadzenie z Lodzi z tym, czy 
> gora, czy dolem od Jeziorska, to juz nie wiem, dlaczego ja takiego 
> zwiazku nie dostrzegam. Upierano sie przy wyjsciu przez Retkinie, bo 
> (tu domniemania):
> - nikt sobie nie zdawal sprawy, o co naprawde chodzi w tej calej 
> inwestycji;
> - bo ktos nie chce miec kolei przy swoim wypieszczonym domku na 
> Zlotnie (pal szesc ten dodatkowy miliard, ciocia Europa... - no 
> wiecie :-)
> - bo ktos z Sieradza chcial miec stacje w Sieradzu. O tym jednak nie 
> moze byc raczej mowy. 
> Jakos nie widze tego "bardzo wydluzenia" przy korytarzu polnocnym, 
> widze natomiast ten dodatkowy miliardzik...
> 
> :-)

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się