• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

Odpowiadasz na:

pradziad3  napisał: 

> Dziękuję za wyczerpującą odpowiedź
> 
> Natomiast z mapki którą zrobiłem wynikałoby, że to nieszczęsne 
> Jeziorsko nie jest jednak tak zupełnie bez wpływu.  Chyba 
> najtańszym, a pozwalającym na najbardziej efektywne wykorzystanie 
> węzła łódzkiego wariantem byłóby wyprowadzenie kolei dalekobieżnych 
> z Łodzi przez Złotno, Romanów, a następnie poprowadzenie lini jednak 
> zdecydowanie na południe od Jeziorska. 
> 
> Wielkim plusem byłaby tu mozliwość "wyprostowania" lini kutnowskiej, 
> co pozoliłoby zapewne na prowadzenie tamtędy kilku par pociągów 
> Kraków-Łódź-BiT-Gdańsk-Gdynia (choć część z nich mogłaby omijać 
> Toruń jadąc z Łodzi na północ węglówką)oraz przede wszystkim 
> pociągów Katowice-Częstochowa-Łódź-Toruń. Bo pociągi Katowice-
> (Częstochowa)-Bydgoszcz-Gdańsk-Gdynia powinny moim zdaniem jeździć 
> tradycyjnie węglówką (trasowanie ich przez Łódź jest zbyt dużym 
> nakładaniem drogi i to nawet przy założeniu budowy skrótu z Łodzi do 
> Piotrkowa; relację Katowice-Łódź obsługiwać winny w szczycie 
> wspomniane pociągi do Torunia oraz poza szczytem - połączenia do 
> Łodzi)

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się