Gość portalu: barnaba napisał(a): > Ten pomysł nie tyle kolej regionalną marginalizuje, co komplikuje węzeł. > > Dla ilustracji: > Możliwości przejazdu jest kilka: > - od Zgierza w kierunku Chojen i Lublinka- pociągi jadą górą przez stary Kalisk > i > - od Zgierza w kierunku Dw. Fabrycznego - tak czy inaczej omijają dworzec > zjeżdżając do tunelu łącznicą. > - od Pabianic w kierunku Zgierza- patrz pkt1. > - od Pabianic w kierunku Widzewa- ten kierunek robi różnicę, pociąg zatrzymuje > sie na podziemnej stacyjce, co dość skutecznie utrudnia przesiadkę (zwłaszcza > jeśli obie stacje nie do końca w siebie trafią). > - od Pabianic w kierunku Chojen- pociąg zjeżdża łącznicą omijając Dw. Kaliski > - z Chojen w kierunku Dw. Fabrycznego- tego kierunku przy podziemnej stacyjce > nie do się sensownie obsłużyć- fakt, że jest mało prawdopodobne, że będzie on > kiedykolwiek istotny.