• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

Odpowiadasz na:

Gość portalu: barnaba  napisał(a): 

> Ten pomysł nie tyle kolej regionalną marginalizuje, co komplikuje węzeł.
> 
> Dla ilustracji:
> Możliwości przejazdu jest kilka:
> - od Zgierza w kierunku Chojen i Lublinka- pociągi jadą górą przez stary Kalisk
> i
> - od Zgierza w kierunku Dw. Fabrycznego - tak czy inaczej omijają dworzec
> zjeżdżając do tunelu łącznicą.
> - od Pabianic w kierunku Zgierza- patrz pkt1.
> - od Pabianic w kierunku Widzewa- ten kierunek robi różnicę, pociąg zatrzymuje
> sie na podziemnej stacyjce, co dość skutecznie utrudnia przesiadkę (zwłaszcza
> jeśli obie stacje nie do końca w siebie trafią).
> - od Pabianic w kierunku Chojen- pociąg zjeżdża łącznicą omijając Dw. Kaliski
> - z Chojen w kierunku Dw. Fabrycznego- tego kierunku przy podziemnej stacyjce
> nie do się sensownie obsłużyć- fakt, że jest mało prawdopodobne, że będzie on
> kiedykolwiek istotny.

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się